    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,pl.rec.dom
    <mcuqnv$pru$1@srv.chmurka.net> <mcus5m$v6o$2@node2.news.atman.pl>
    <mcuts1$r9m$1@srv.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <cbu0bewcrf1q.1pdre061vlfyi$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <c...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <16pktt3zxbb0d.d16695tgp3sv$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1h2xcl4csk11e.180inf9sdj2kc$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <7dbnxzgj3pbh$.fonctruhxhhb$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <p7tz2gvxirvy$.q7kfaios15r3.dlg@40tude.net> <md2pjj$61n$1@dont-email.me>
    <1iw30f7zmcci4.1ija6a9hrcgfl$.dlg@40tude.net>
    <md2qh2$d7j$1@dont-email.me> <1l7q1rxglyili.hryo9r3ho2rp$.dlg@40tude.net>
    <md2rll$gup$1@dont-email.me>
    Date: Tue, 3 Mar 2015 00:41:29 +0100

    Dnia Mon, 2 Mar 2015 23:27:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > To ty twierdzisz, że masz dane, które wskazują na trucie przez
    > szczepionki.

    Tak, mam - na przykład 2 osoby po odszczepiennym polio. Nazwiska i
    miejscowość mogę Ci (potencjalnie) przesłać na priv, ale dobro tych osób i
    tajemnica danych osobowych mnie przed tym skutecznie powstrzymują jako
    przeważające nad chęcią przekonania Ciebe do czegokolwiek. Wystarczy mi,
    jak się sam zaszczepisz, wolna wola - i dasz żyć tym, co nie chcą.

    > To ty je pokaż. To zwreyfikuję.

    Zweryfikuj swoje - i pokaż. To się przekonam.

    --

    XL
    pewni siebie.