    From: "4CX250" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Cuda Cuda.
    Date: Wed, 5 Jan 2011 19:33:43 +0100

    news:ig21q6$363$1@news.onet.pl...

    > Się podniecasz niewiadomo czym. Facet tak chciał i tak ma.

    Adam to pewnie podał link do tych statystyk aby pokazać nam że facet tak chciał
    i tak ma:)
    Wcale napewno mu nie chodziło o to aby pokazać jakie są koszty i wcale nie
    napisał że za gaz to trzeba by było pewnie ponad 3tys zł zapłacić :)

    > Ty chciałeś solary za 5tys i masz.

    Jak już coś powtarzasz to rzetelnie. Nie 5tys a 4,5tys a gdybym policzył że
    zbiornik tak czy siak musiałbym, kupić to wyszło by jeszcze mniej :)

    > A to tez wyjelenienie moim zdaniem. 3 osobowa rodzina zużywa gazu do CWU za
    > 80zł miesięcznie maks.
    > Solary przyjmijmy że grzeja 7-8 miesiecy

    Statystyki w sterowniku pokazuja że się mylisz. Nawet w grudniu miałem 74kWh
    mimo że według ciebie nie powinno być nic. Dzisiaj było 12kWh, wczoraj 9kWh.
    Nadal uważasz że tylko przez 7-8 miesięcy?

    > zwróci się po 8 latach. To strrasznie żle zainwestowane pieniądze moim

    Parę dni temu podałem dokładne zuzycie gazu przed solarami za lata 2006-2008 i
    po zamontowaniu za lata 2009-2010. Według stanów licznika a nie jakieś
    teoretyczne. Podałem także jakie opłaty stale ponosiłem w taryfie W3 a jakie
    obecnie w W2.
    Wyszło że zwróci sie po 4 latach a nie twoich 8.

    > Dopuśc do Siebie czasami że to co dla Ciebie Twoim zdaniem jest
    > opłacalne/wygodne to nie musi byc opłacalne dla innych.

    Pojmujesz fakt że dom który wziąłem pod lupę z takim ociepleniem grzany tylko
    prądem bez PC wyszedł by taniej?
    A o gazie to już nie wspomnę. Gorgio płaci prawie 2800zł a ja w takim domu za
    gaz zapłaciłbym 1500zł

    >Tobie opłaca sioę ogrzewac gazem komus innemu niekoniecznie.

    A to jakas nowość bo w przykładzie Gorgio poruszanym tu jest zupełnie na odwrót.

    Chyba że ja o wole a ty o kole.
    Wniosek jest taki że poraz kolejny sobie chciałeś popisać coś przeciw mnie
    obojętnie co byle tylko zaistnieć.

    Marek