  • Data: 2011-01-05 19:25:41
    Temat: Re: Cuda Cuda.
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ig2fau$pcs$1@news.onet.pl...

    >spryskujesz odmrazaczem z rana

    Tylko dwa razy spryskałem w grudniu kiedy słońce było bardzo nisko i to było
    akurat w dni które siedziałem w domu i to tak raczej na próbę jaki da efekt a
    efekt był taki że się ładnie szyba umyła i mniej na niej szronu siada.
    Ostatnio to wogóle nic nie robię bo śnieg nie pada więc kolektory od samego rana
    czarne.
    Statystyka od 01.stycznia do dzisiaj to 43kWh. Dzisiaj jak wróciłem do domu o
    16tej to temp. w całym zbiorniku aż po dno 47stC. Dopiero po 16:30 kocioł gazowy
    sprawdza temperaturę i dogrzewa do 55stC. O ile ktoś może próbować poddawać
    dyskusji i wątpliwości 43kWh to 47stC nie da się zaprzeczyć że nie ma. Zresztą
    12kWh oznacza że woda była grzana od 12stC do tych 47st i tego też nie da się
    podważyc.

    Marek