  • Data: 2015-05-04 23:27:01
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka pisze:

    > Zużywanie powłoki polega na jej matowieniu (osad) - właśnie z powodu
    > zakamienienia zmieniam grzałki, żeby nie traktować ich kwasem i w efekcie
    > NIE spożywać trujących związków - bo tylko w postaci związków metale z
    > grzałki mogą przejść do roztworu

    Oczywiście, można sobie znaleźć autorytety, które zaświadczą, że "zużycie
    powłoki galwanicznej" polega na jej zakamienieniu (gugiel, to jednak jest
    potężne narzędzie, a blogotwórczość jest niespożytą siłą). Ci, którzy
    myślą samodzielnie, miast czepiać się blogerskich autorytetów jak pijany
    płotu wiedzą, że zakamienienie grzałki może spowodować najwyżej groszowe
    straty w rachunkach za energię elektryczną, ale za to choć izoluje od
    ołowiu, niklu, czy innych metali ciężkich w tandetnej grzałce (nie, nie
    potrzena autorytetów, by wiedzieć, że mocne kwasy są zbędne, by do wody
    przedostały się metale ciężkie -- Rzymianie, gdyby przeżyli, mogliby
    zaświadczyć).

    > :->

    Nawet bez tzw. emotikonów potrafię sobie wyobrazić ten kretyński wyraz
    twarzy.

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?