eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzapki z głów dla Amerykanów. Pokazali jak produkować › Re: Czapki z głów dla Amerykanów. Pokazali jak produkować
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czapki z głów dla Amerykanów. Pokazali jak produkować
    Date: Tue, 12 Jun 2012 12:36:30 +0200

    kogutek wrote:

    > Nikt od Ciebie nie wymaga żebyś zrozumiał co na filmie się dzieje

    ma głębokie przekonanie, że nie oglądałeś tego filmu dokładnie albo jesteś
    zbyt mało rozgarnięty aby zrozumieć co tam pokazywali.

    zobaczyłbyś ze to naczyńko co oni tam zrobili to był wymiennik bo zboku stał
    normalny zasobnik na CWU. Ponadto może i tam nie było dennicy głęboko
    tłoczonej ale te denka miały tłoczenie całkiem wyraźne.

    Stal nierdzewna ma lepsze parametry wytrzymałościowe niż zwykła stal
    stosowana do zasobników stalowych, z tego co pamiętam to mój zasobnik był
    chyba 2 razy lżejszy od identycznej pojemności stalowego. Blacha nierdzewna
    jest wytrzymalsza a przetłoczenie nie musi być takie głębokie dla utrzymania
    wystarczających parametrów wytrzymałości ciśnieniowej.