    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Date: Sun, 28 Mar 2021 14:10:59 +0200

    W dniu 28.03.2021 o 13:01, Marek pisze:

    > Nie ma tak. Jak chcecie sobie sami do siebie to na priv.
    a prosiłem....

    > Piec 2f bez zbiornika warstwowego jest  kłopotliwy.
    jaki "piec"? Majka (o ile) kupi przewymiarowany kocioł gazowy,
    kondensacyjny, o dużym zakresie modulacji płomienia palnika

    > Będzie ciągle
    > wkurzać niskim ciśnieniem pod prysznicem i prawie jego brakiem gdy ktoś
    > inny w tym samym czasie "otworzy" kran w innym miejscu.

    nie przesadzasz? Co rozumiesz przez "niskim ciśnieniem"? To przecież nie
    ma sensu. piec nie ogranicza ciśnienia, moc kotła można dobrać tak aby
    ogrzał tyle wody ile trzeba. Majka pisała że nie ma problemu z tym że
    ktoś złośliwie będzie okręcał wodę podczas prysznica.

    > Miałem tak i
    > wytrzymałem z miesiąc, dłużej się nie dało męczyć.i tu mnie masz. nie da się
    polemizować z tym co komu się podoba, co ktoś
    chce/nie chce z powodu niemierzalnego.
    Mimo wszystko wypadało by się zastanowić, czy niedogodność którą
    opisujesz, tak ciężko znieść? Bo jest to chleb powszedni wszystkich
    przepływowych ogrzewaczy, a mamy ich od groma w naszych
    mieszkaniach/domach. Znalazłbym w naszym życiu wieeeeeeele bardziej
    dotkliwych problemów. i mnie zastanawia kontrast, brak równowagi, gdy np
    dojazd do pracy 20 minut dziennie nie jest problemem, dostosowywanie
    korzystania z prądu do 2 taryf nie jest problemem.... Natomiast jak
    kocioł 2f, dostanie nagły skok poboru wody (a uniknięcie tego jest
    banalnie proste), i potrzebuje parę, paręnaście sekund na dostosowanie
    to jest "męczarnia"?

    ToMasz