  • Data: 2021-03-28 18:48:22
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-28 o 15:16, Kris pisze:
    > Jesteś mistrzem w komplikowaniu rzeczy prostych.
    > Naczynie przeponowe kocioł termeta ma wbudowane, zawór bezpieczeństwa i manometr
    również

    Jesteś pewien, że to malutkie naczynie wystarczy akurat dla jej
    instalacji? Ja rozumiem, nowa instalacja z cienkimi rurkami w takiej
    dziupli jak twoja, trzy grzejniki, bez zasobnika CWU, ale nie odważyłbym
    się z góry zrobić założeń, że wbudowane naczynie o pojemności 6 litrów
    wystarczy w przypadku jej instalacji i raczej jest bardziej
    prawdopodobne, że trzeba będzie dołożyć naczynie do instalacji. Sama
    zainteresowana z resztą napisała, że obecna instalacja posiada dość duży
    baniak. Uważasz, że ktoś bezmyślnie powiesił taki duży baniak?

    Tobie jak widać nie przeszkadza to ubliżać innym, bo ty uruchomiłeś
    szklaną kulę i już wiesz ile wody krąży w jej instalacji.

    Pajacyku, tu nie piszemy o twojej skromnej dziupli zwanej mieszkaniem,
    ale o domu z istniejącą instalacją CO w której krąży bliżej nieokreślona
    ilość wody. Ile tej wody tam jest? Ty wiesz? Bo ja nie. Jak widać nie
    jestem wszechwiedzącym pajacykiem Krisem, którego głupota daje mu prawo
    obrażać interlokutorów i dyskredytować ludzi, którzy "zjedli na tym zęby".

    A co z rozszerzalnością temperaturową wody w grzejnikach, kiedy zostaną
    zamknięte zawory przy kotle?

    Ja zawsze dodaję dodatkowy zawór bezpieczeństwa na instalacji, który w
    tej sytuacji chroni instalację. Masz już koszt ok. 50zł.

    A odpowietrzniki? Skąd wiesz czy akurat wystarczy tylko odciąć rurę i ją
    zaślepić? Znasz tą instalację? Znów skorzystałeś ze szklanej kuli, czy
    miałeś jakieś schizofreniczne zwidy?

    Poza tym dlaczego zakładasz, że to musi być Termet? Może akurat jakiś
    kocioł modernizacyjny, który będzie setki razy lepszą decyzją od Termeta.

    > Dlaczego jesteś taki niekulturalny w dyskusji?

    Bo w konfrontacji z takim chamem i pajacem jak ty inaczej się nie da.