  • Data: 2021-03-28 15:16:25
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 28 marca 2021 o 11:27:29 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > przeponowe, uchwyt do tego naczynia lub belka montażowa (do naczynia
    > zaworu bezpieczeństwa i manometru) zawór serwisowy z szybkozłączką do
    > naczynia, drugi zawór bezpieczeństwa 3 bary (którego nie potrzeba przy
    > układzie otwartym), rura, jakieś złączki do rur, trójniki,
    > odpowietrzniki lub separatory, manometr o odpowiednim zakresie np. 4
    > bary. Jeżeli masz już w układzie jakiś manometr to prawdopodobnie będzie
    > on o zbyt małym zakresie, bo w układach otwartych stosowało się
    > manometry o maksymalnym wskazaniu 1 lub 1,5 bara. Do układu zamkniętego

    Jesteś mistrzem w komplikowaniu rzeczy prostych.
    Naczynie przeponowe kocioł termeta ma wbudowane, zawór bezpieczeństwa i manometr
    również

    > Łączny koszt takiej przeróbki to minimum ok. 500zł wraz z kosztami
    > robocizny - chyba, że pajacyk Kris zrobi Ci to za darmo, a z tego co
    > widać to on chętny aby Ci to przerobić, bo się na wszystkim zna
    > najlepiej i wie, że 500zł to za drogo.

    Dlaczego jesteś taki niekulturalny w dyskusji?
    Typowy objaw braku argumentów czy coś w życiu Tobie nie wyszło?
    Ja podejrzewam ze po prostu klienci nogami zweryfikowali jakość Twojej roboty i
    zostało Tobie tylko wylewanie frustracji na grupach

    > Jeżeli kupisz kocioł, który może pracować w układzie otwartym
    > (ACV/Thermagen lub inny) to ww koszty odpadają, ponieważ nie trzeba
    > przerabiać instalacji, ani jej zamykać. Nie ma potrzeby robić demolki, a
    > wszystkie prace ograniczają się tylko do kotłowni.

    Demontaż naczynka i zaślepienie pozostałej po nim rurki normalnemu instalatorowi
    zajmuje 15min i ogarnia to czesciami za kilkanaście złotych dostępnymi w każdym
    sklepie z "hydraulika"