  • 11. Data: 2019-03-03 18:39:49
    Temat: Re: Czujnik mikrofalowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czujnik jak wszystko ma przod i tyl. Mozesz przodem na pomieszczenie go przymocowac?
    Mozesz. Producent ulatwil taki manewr robiac w odpowiednich miejscach mocowania pod
    kolki. Strasznie cienkie masz sciany. W szopie mieszkasz?

  • 12. Data: 2019-03-03 18:50:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 marca 2019 18:39:23 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    Taką lampę mam tylko że 50W
    https://allegro.pl/oferta/halogen-led-slim-z-czujnik
    iem-ruchu-30w-neutralna-7346445840

  • 13. Data: 2019-03-03 18:54:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ten co kupilem to czujnik do srodka. Na dodatek to nie jest czujnik do alarmu tylko
    do bardziej przyziemnych zastosowan. On moze w jakis szczegolnych warunkach sie
    wlaczyc. Ale pomimo tego i tak bedzie lepszy od wlacznika swiatla do lazienki
    obslugiwanego przez czlowieka. Byl kiedys temat ze dzieciory maja jakis problem z
    gaszeniem swiatla w lazience jak z niej wychodza. Taki czujnik rozwiazuje ten
    wydumany problem. Od jakis dziesieciu lat w lazience swiatlo wlacza czujnik na
    podczerwien. U mnie taki system sie sprawdzil. Przez te dziesiec lat nigdy w lazience
    nie swiecilo sie swiatlo jak nie bylo potrzebne. Zarobic na tym nie zarobilem bo taki
    czujnik w niezbyt czesto uzywanych pomieszczeniach nie zwroci sie nigdy. Ale wlacznik
    przy drzwiach za cztery dychy, jak ktos zaszaleje, tez sie nigdy nie zwroci. Zaleta
    mikrofalowego jest to ze mozna go calkowicie schowac.

  • 14. Data: 2019-03-03 21:35:26
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Czujnik jak wszystko ma przod i tyl. Mozesz przodem na pomieszczenie go
    przymocowac? Mozesz.

    Ale to mikrofalowy więc łapie i tak dookoła. Mam czujki dualne do alarmu
    i jak się przełączy na same mikrofale to budynek dla nich nie istnieje.
    W klatce Faradaya nie mieszkam.

    > Strasznie cienkie masz sciany. W szopie mieszkasz?

    Nie, nie jest to bunkier 6 metrów ściany.

    I nie pierwszy raz widzę problem łapania przez taką czujkę deszczu.
    Ale do zapalania lampy powiedzmy jest OK.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2019-03-03 22:16:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak do zapalania lampy dla Ciebie jest ok i ten co kupilem jest wlasnie do zapalania
    lampy to po co jakies krzaczory za sciana mieszasz do sprawy?

  • 16. Data: 2019-03-03 23:58:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > (...) Zaleta mikrofalowego jest to ze mozna go calkowicie schowac.

    nawet i w oprawie lampy zewnętrznej.
    Byle tylko deszcz na niego nie padał.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2019-03-04 00:11:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co samemu chowac jak sa oprawy zewnetrzne z czujnikami. Komus pasuje na
    podczerwien zaklada na podczerwien itd. Mikrofalowy w srodku ma zalete ze mozna go
    calego schowac a na podczerwien nie mozna.

  • 18. Data: 2019-03-04 15:24:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Po co samemu chowac jak sa oprawy zewnetrzne z czujnikami. Komus pasuje na
    podczerwien zaklada na podczerwien itd. Mikrofalowy w srodku ma zalete ze mozna go
    calego schowac a na podczerwien nie mozna.

    Zenek, często piszesz: po co przepłacać.

    Swego czasu patrzyłem na oprawy zewnętrzne. Takie z czujnikiem (i to
    tylko PIR) były sporo droższe od oprawy + osobno czujnik mikrofalowy. A
    takie z mikrofalą to już ceny odjeżdżały zbyt mocno w górę.
    Poza tym opraw bez czujników jest cała masa, sporo większy wybór, niż
    czujnikowych.

    Moim zdaniem nie warto bez potrzeby dokładać kilkudziesięciu zł.
    No, chyba że to jakieś młode pokolenie, co nie odróżnia młotka od
    wkrętaka - za niewiedzę się płaci.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2019-03-07 08:32:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 3 Mar 2019 09:39:21 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Mam nad drzwiami wejściowymi lampę z takim czujnikiem.

    Ja mam negatywne doświadczenia.
    Nad drzwiami do klatki u znajomego w bloku założyli taka lampę z
    czujnikiem mikrofalowym. I narzeka bo jego działanie zależne od
    pogody. Jak sucho to łapie z 20m, jak pada to zapala dopiero pod
    samymi drzwiami.
    Kupiłem w Castoramie taka żarówkę LED z wbudowanym czujnikiem do
    powieszenia tymczasowo na ganku i wywaliłem. Nie działa poniżej 5C.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2019-03-07 08:33:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 3 Mar 2019 21:35:26 +0100, Irokez <n...@w...pl> wrote:
    > I nie pierwszy raz widzę problem łapania przez taką czujkę deszczu.

    Te co widziałem działały o wiele gorzej podczas deszczu - ograniczony
    zasięg.

    --
    Marek