eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzujnik temperatury do zamontowania pod fundamentem i nie tylko tam › Re: Czujnik temperatury do zamontowania pod fundamentem i nie tylko tam
  • Data: 2015-02-25 09:36:23
    Temat: Re: Czujnik temperatury do zamontowania pod fundamentem i nie tylko tam
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 lutego 2015 09:16:14 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Myślę, żeby w konstrukcji domu umieścić kilka czujników temperatury,
    > żeby móc monitorować to, co dzieje się wokół domu.

    Jedno pytanie - po ch*j ? :)
    Rozumiem monitoring jakichs parametrow, na ktore masz wplyw (sam mam prawie 20
    czujek temperatury w systemie CO / wentylacji) ale co Ci da monitorowanie
    temperatury pod fundamentem? To jest ponizej strefy przemarzania - mozesz
    miec pewnosc, ze zawsze tam bedzie powyzej zera :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.