eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy Polska jest przygotowana na arktyczną zimę 2021/22 i mrozy -30 C ? › Re: Czy Polska jest przygotowana na arktyczną zimę 2021/22 i mrozy -30 C ?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 30 Sep 2021 02:32:03 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czy Polska jest przygotowana na arktyczną zimę 2021/22 i mrozy -30 C ?
    From: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 30 September 2021 at 10:35:35 UTC+2, viktorius wrote:

    > U nas straż gminną rozwiązali, za łapówki. Sąsiad mnie nie
    > podpierdzieli, bo sam ma za uszami, znaczy w kominie. Ja oczywiście pod
    > pojęciem "inne palne materiały" mam na myśli węgiel, koks i papier
    > gazetowy ;)
    >

    > --
    > viktorius
    użytkowanie dronów noca jest zakazane z uwagi na ryzyko awarii, kolizji z liniami
    energetycznymi
    jest generalny zakaz użytkowania dronów nad terenami zamieszkanymi
    i żadna jednorazowa zgoda tego zakazu nie może ominąć.

    Bo dron o wadze 20-50 kg, spadający na dziecko, człowieka, wywołuje bardzo groźne dla
    życia i zdrowia obrażenia, zagrażające życiu

    A co do palenia gazetami, to istnieje mimiecki wynalazek i patent na brykietowanie
    gazet i jest ręczna maszynka, wklada się do niej gazety, ściska i otrzymujemy
    gazetowy brykiet, który spala i zwęgla się w całości i nie emituje fruwających
    płatków sadzy, zatykających komin

    Zatem kto ma komin, nawet zatkany, ukryty, ten arktyczne mrozy przeżyje
    a gdy nadejda długotrwałe mrozy -30 C to wszelkie karami za ogrzewanie zostaną
    zawieszone z uwagi na sytuację emergency, czyli wyjątkową.

    Po wsiach górale wycinają drzewa na potęgę na opał, bo sicher ist sicher

    Miasta nie są przygotowane, bo są bloki tylko z c.o. i kuchenka elektryczna, zatem
    bez alternatywnego gazu do ogrzania.

    Oby nie pojawił się masowy wykup butli 11 kg na propan i magazynowania napełnionych w
    piwnicach

    Gaz drożeje i będzie drożał bo go w Europie brakuje

    "Rekordowe ceny gazu w Europie doprowadziły do sformułowania postulatu stworzenia
    europejskiej rezerwy strategicznej tego surowca.

    https://www.onet.pl/biznes/biznesalert/rekordowe-cen
    y-gazu-zmusily-europe-zachodnia-do-wziecia-przykladu
    -z-polski/21qsm7h,30bc1058