eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy Polska jest przygotowana na arktyczną zimę 2021/22 i mrozy -30 C ? › Re: Czy Polska jest przygotowana na arktyczną zimę 2021/22 i mrozy -30 C ?
    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy Polska jest przygotowana na arktyczną zimę 2021/22 i mrozy -30 C ?
    Date: Thu, 30 Sep 2021 20:52:59 +0200

    W dniu 30.09.2021 o 11:32, a a pisze:

    > użytkowanie dronów noca jest zakazane z uwagi na ryzyko awarii, kolizji z liniami
    energetycznymi
    > jest generalny zakaz użytkowania dronów nad terenami zamieszkanymi
    > i żadna jednorazowa zgoda tego zakazu nie może ominąć.
    >
    > Bo dron o wadze 20-50 kg, spadający na dziecko, człowieka, wywołuje bardzo groźne
    dla życia i zdrowia obrażenia, zagrażające życiu
    Ale dowód zdobyty z naruszeniem przepisów jest dowodem (swobodna ocena
    dowodów), a dron musi się przecież spłacić.

    > A co do palenia gazetami, to istnieje mimiecki wynalazek i patent na brykietowanie
    gazet i jest ręczna maszynka, wklada się do niej gazety, ściska i otrzymujemy
    gazetowy brykiet, który spala i zwęgla się w całości i nie emituje fruwających
    płatków sadzy, zatykających komin
    Pierwsze słyszę, że papier spala się dając sadzę i żeby zatykał komin.
    Pali się tym lepiej, im jest luźniejszy. Wydaje mi się, że niemiecka
    prasa do papieru miała służyć do zaoszczędzenia miejsca na składowanie
    makulatury.
    Jacek