    Date: Sat, 25 Aug 2018 19:26:53 +0200
    From: collie <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy alarm się kiedyś komuś przydał?

    W dniu 25.08.2018 18:56, KIKI pisze:

    > Kontaktrony w oknach i bramach, mikroswitche w zamkach. Każdy z nich
    > widać na alarmie, że jest otwarty. Ponad 100 czujników.

    Jeżu... Weź ze schroniska psa, a świat od razu wyda Ci się bezpieczniejszy.
    Taki jeden czujnik na czterech łapach zastąpi sto kontaktronów. Tak, wiem,
    że jak ktoś będzie bardzo chciał wejść, to żaden pies go nie powstrzyma,
    ale w takim przypadku nie powstrzyma go także 100 czujników. I nie warto
    umierać za laptopa, jeśli akurat zdeterminowanego włamywacza przydybiesz
    na gorącym uczynku po alarmie kontaktronowym. Banki jakoś nie zalecają
    kasjerom obrony kasy przy napadzie, choć piniondz u nich większy,
    a kontaktronów więcej.