    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Czy dobrze mam ustawione ?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <9...@g...com>
    <e...@g...com>
    <b...@m...org>
    <d...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <q...@m...org>
    <9...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5a37d649$0$10188$426a74cc@news.free.fr> <1k67uf2gfc4pl$.dlg@myjk.org>
    <5a3940e5$0$31632$426a34cc@news.free.fr>
    Date: Tue, 19 Dec 2017 18:08:18 +0100

    19 Dec 2017 16:40:05 GMT, Mateusz Viste

    > Gdzie tam zabraniają - jest wręcz przeciwnie. Oba moje kominki zostały w
    > dużej części sfinansowane przez ulgi podatkowe w ramach wspomagania
    > "lepszej energetyki".

    Nie odnosiłem się do Francji, gdzie powietrze jest bardzo czyste (i z tego
    też powodu uwielbiam tam jeździć na narty, choć jest piekielnie daleko jak
    na samochód), tylko do polskiego ciemnogrodu gdzie od samego patrzenia na
    zimowe powietrze można raka dostać. Wiem że u Niemca, Norwega czy innego
    skandynawa dopłacają do spalania biomasy, ale oni sobie mogą na to pozwolić
    -- my, nie.

    Co nie zmienia faktu, że rasowo kopcisz z mizerną sprawnością -- nie da się
    w tych Twoich, wcale nietanich jak widze, konstrukcjach sensownie spalać?
    Nie umiesz, nie chce Ci się, a może tniesz drzewo i od razu do pieca jak to
    rodacy powszechnie robią w ojczyźnie? :P

    --
    Pozdor
    Myjk