  • Data: 2017-12-20 14:53:09
    Temat: Re: Czy dobrze mam ustawione ?
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 grudnia 2017 11:53:31 UTC+1 użytkownik Sir_Robak napisał:

    > podasz dokładniejsze dane albo jakieś orientacyjne wyliczenia dla tak
    > dużego bufora?
    > A i link do produktu też poproszę jak można?
    > Sam się zastanawiam nad doborem bufora ale tak dużego nie widziałem.

    buforem będzie zbiornik plastikowy po oleju opałowym, pełno tego w używkach. I tanio.

    A zgromadzona energia to zwykły wzor na m x cw x dT.
    Gdzies tak licze ze uzyteczne bedzie nagrzewanie do 60 stopni w drugiej taryfie (dla
    najchłodniejszego dnia roku).

    Jakis wariacki układ hydrauliczny wyjdzie :-)

    b.