  • Data: 2017-12-20 18:12:31
    Temat: Re: Czy dobrze mam ustawione ?
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 grudnia 2017 15:42:03 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 20 Dec 2017 05:59:29 -0800 (PST), Budyń

    > No już widzę, bufor ze zbiornika plastikowego... Jeśli wytrzyma te 60sC (wg
    > mnie nie wytrzyma,

    tu mówia ze wytrzyma
    http://www.tworzywa.pwr.wroc.pl/pl/dydaktyka/poliety
    len

    aż pogooglałem z ciekawości i takiego odważnego nie
    > znalazłem co by to już spróbował)

    a co mnie to obchodzi? cała moja budowa to cały szereg eksperymentów. Fakt ze pewne
    sprawy musiałem poprawiać. A sugerując sie statystyką jak ludzie budują i wiedzac jak
    mają spartaczone - to ja nie życzę sobie miec tak jak wszyscy :)

    b.