  • Data: 2012-01-07 13:35:56
    Temat: Re: Czy gipsy sa nie zdrowe?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Lucky" <l...@n...xyz> wrote in message
    news:4f082b56$1@news.home.net.pl...
    > Nie chce wywolywac kolejnej wojny, ale musze zapytac. Bylem napalony na
    > gipsowanie scian dzialowych (wiec nie chodzi o oddychanie)

    oddychanie czego?
    ile twoim zdaniem powietrza da sie przepchnac przez cement\gips
    pokryty farba akrylowa?

    > aby byly gladkie, jednak ktos mi powiedzial, ze gips generalnie nie jest
    > zdrowy

    ja za to nie slyszalem zeby gips chorowal

    > (wspomnial cos o pyleniu,

    a, no tak, zaciaganie sie sproszkowanym gipsem moze sie faktycznie
    zle skonczyc

    (gdyby jednak mial na mysli gotowa sciane to podpowiem ze te
    to sie zazwyczaj maluje)

    > ale nie wiem czy to jedyny problem)

    na bank nie, moge ci wymyslic z 20 innych jak chcesz

    > Wiec jak to jest? Sa jakies rzetelne testy na ten temat?

    na temat czego?
    urojen jakiegos 'ktosia'?