  • 1. Data: 2010-03-22 06:33:10
    Temat: Czy już można tynkować (temp) ?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Pierwszy dzień wiosny za nami, więc pytam Szanowne grono:

    czy już można tynkować?

    Chodzi o tynki zewn. oraz wewn. Czy lepiej zaczekać np. do kwietnia?

    ThInA

    PS. Pierwsze zadanie pisane jest pół żartem pół serio :-)

  • 2. Data: 2010-03-22 07:33:57
    Temat: Re: Czy już można tynkować (temp) ?
    Od: "Karol" <l...@w...pl>

    > Chodzi o tynki zewn. oraz wewn. Czy lepiej zaczekać np. do kwietnia?

    u mnie na wsi, tynkują na zewnątrz, południowa wielkopolska...

    --
    Pozd. Karol

  • 3. Data: 2010-03-22 10:06:56
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Dodam, że dolnośląskie.

  • 4. Data: 2010-03-22 10:30:41
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Pierwszy dzień wiosny za nami, więc pytam Szanowne grono:
    >
    > czy już można tynkować?

    Jesienią ub.r. oklejali mi styropian siatką, nocą przymrozek przyszedł i
    część mam do wymiany (odpada!)
    lepiej nie ryzykuj - mniej niż +5st to problem poważny wg mnie
    qaz

  • 5. Data: 2010-03-22 12:35:10
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 22 Mar, 07:33, "Rom" <o...@g...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Pierwszy dzień wiosny za nami, więc pytam Szanowne grono:
    >
    > czy  już można tynkować?

    Witaj

    Jak masz pewność, że przez czas wiązania tynku temperatura utrzyma się
    powyżej + 5st C to tynkuj.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-03-22 12:41:26
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Rom" <o...@g...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Pierwszy dzień wiosny za nami, więc pytam Szanowne grono:
    >
    > czy już można tynkować?

    NIE !

    Masz poczekać do 10 stopni w nocy. Teraz złapie przymrozek i wszystko
    odpadnie.

  • 7. Data: 2010-03-22 13:25:46
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

> [...]
    >
    > ThInA
    >
    > PS. Pierwsze zadanie pisane jest pół żartem pół serio :-)

    No to ja Ci odpowiem tez pol zartem a pol serio.
    Otoz tej zimy moj nadworny kocur zafundowal sobie bardzo wypasione futro.
    Skad on wiedzial, ze zima bedzie sroga tego nie wiem ale moge sie domyslac.
    Otoz pogoda na Ziemi zalezy w duzej mierze od aktywnosci slonca, scislej
    ilosci jasnych plam na nim. Zapewne moj kocur instynktownie je policzyl i na
    wszelki wypadek wolal nie ryzykowac...
    I co najwazniejsze jeszcze sie nie leni tylko marcuje.

    No i przyslowia ludowe z mojej wsi o tresci: w marcu jak w garncu a kwiecien
    plecien bo przeplata, troche zimy troche lata, moga okazac sie prawdziwe.
    Zatem moje trzy centy tynkowac czy nie, wrzucam do garnka, na ktorym pisze
    NIE. Poczekaj choc do polowy kwietnia.
    Pzdr.
    Tornad

  • 8. Data: 2010-03-22 19:26:49
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Tornad" <t...@h...com> napisał w wiadomości
    > No to ja Ci odpowiem tez pol zartem a pol serio.
    > Otoz tej zimy moj nadworny kocur zafundowal sobie bardzo wypasione futro.
    > I co najwazniejsze jeszcze sie nie leni tylko marcuje.

    Na Śląsku koty się już lenią. Skąd piszesz ?