eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy ktoś wie jak przepłynąć przekop mierzei kajakiem, gdy tam nadal wielka łacha piasku blokuje przekop ? › Re: Czy ktoś wie jak przepłynąć przekop mierzei kajakiem, gdy tam nadal wielka łacha piasku blokuje przekop ?
  • Data: 2022-04-11 17:25:51
    Temat: Re: Czy ktoś wie jak przepłynąć przekop mierzei kajakiem, gdy tam nadal wielka łacha piasku blokuje przekop ?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 11 April 2022 at 17:13:53 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    East News

    na-plywanie-przekopem-pozostaja-jednak-problemy-do-r
    ozwiazania/0eq48xg
    > Człowiek by potrzebował takiego kajaka
    > https://youtu.be/pvddjWXBPGk
    > Co robotowi jest potrzebne nie wiem.
    Przecież od strony zatoki nie wywieziono jeszcze miliona ton piachu

    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/IHHk9kpTURBXy9i
    ZjY4NmViNTBiMjVmMjViZTAyZjFlNjg2ZGZiODJkMy5qcGeSlQMA
    Ps0H0M0EZZMFzQOYzQHMgqEwBaExAQ

    to jak przepłynę kajakiem

    a poza tym problem dopiero narasta, bo gdy kanał zozstanie udrożniony
    to pojawi się na tamie róznica poziomów
    i woda zacznie płynąć, albo w te , albo wewte

    Gdy różnica poziomów wody będzie duża (przypływy, wiatry)
    to pojawi się problem, po otwarciu śluzy, że woda zacznie przemieszczać duże ilości
    piasku w te albo nazad