  • 1. Data: 2022-04-11 14:06:30
    Temat: Czy ktoś wie jak przepłynąć przekop mierzei kajakiem, gdy tam nadal wielka łacha piasku blokuje przekop ?
    Od: a a <m...@g...com>

    Przekop Mierzei Wiślanej, 1 marca 2022 r. | Foto: PRZEMEK SWIDERSKI/REPORTER / East
    News

    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/sa-chetni-
    na-plywanie-przekopem-pozostaja-jednak-problemy-do-r
    ozwiazania/0eq48xg

  • 2. Data: 2022-04-11 17:13:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 11 kwietnia 2022 o 14:06:31 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    News

    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/sa-chetni-
    na-plywanie-przekopem-pozostaja-jednak-problemy-do-r
    Człowiek by potrzebował takiego kajaka
    https://youtu.be/pvddjWXBPGk
    Co robotowi jest potrzebne nie wiem.

  • 3. Data: 2022-04-11 17:25:51
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 11 April 2022 at 17:13:53 UTC+2, 4...@g...com wrote:
    East News

    na-plywanie-przekopem-pozostaja-jednak-problemy-do-r
> [...]
    Przecież od strony zatoki nie wywieziono jeszcze miliona ton piachu

    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/IHHk9kpTURBXy9i
    ZjY4NmViNTBiMjVmMjViZTAyZjFlNjg2ZGZiODJkMy5qcGeSlQMA
    Ps0H0M0EZZMFzQOYzQHMgqEwBaExAQ

    to jak przepłynę kajakiem

    a poza tym problem dopiero narasta, bo gdy kanał zozstanie udrożniony
    to pojawi się na tamie róznica poziomów
    i woda zacznie płynąć, albo w te , albo wewte

    Gdy różnica poziomów wody będzie duża (przypływy, wiatry)
    to pojawi się problem, po otwarciu śluzy, że woda zacznie przemieszczać duże ilości
    piasku w te albo nazad

  • 4. Data: 2022-04-11 18:37:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 11 kwietnia 2022 o 17:25:52 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    >
    > Gdy różnica poziomów wody będzie duża (przypływy, wiatry)
    > to pojawi się problem, po otwarciu śluzy, że woda zacznie przemieszczać duże ilości
    Chuj cię to chodzi. Nie twoja sprawa co zrobić z piachem, wodą czy poświatą księżyca.

  • 5. Data: 2022-04-11 18:40:58
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 11 April 2022 at 18:37:40 UTC+2, 4...@g...com wrote:

> [...]
    Ps0H0M0EZZMFzQOYzQHMgqEwBaExAQ

    > Chuj cię to chodzi. Nie twoja sprawa co zrobić z piachem, wodą czy poświatą
    Gupiś jak moje smierdzące skarpety z dziurami
    Jad ci mózg przeżarl na wylot

  • 6. Data: 2022-04-12 00:59:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 11 kwietnia 2022 o 18:40:59 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    ZjY4NmViNTBiMjVmMjViZTAyZjFlNjg2ZGZiODJkMy5qcGeSlQMA
    Ps0H0M0EZZMFzQOYzQHMgqEwBaExAQ

    > Gupiś jak moje smierdzące skarpety z dziurami
    Nie wkurwiaj się robotek bo ci oporniczek się przepali i cię na złom elektroniczny
    wypierdolą. Pendrajwów nie opłaca się naprawiać.

  • 7. Data: 2022-04-12 01:07:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Nie wkurwiaj się robotek bo ci oporniczek się przepali i cię na złom elektroniczny
    wypierdolą. Pendrajwów nie opłaca się naprawiać.

    Nie wyciągaj chuja z pląkownicy. Skoro myśli że PiS wykopał za miliardy
    pieniędzy suwerena przekop dla jednego kajaka, to go kurwa utop i
    wiosło wbij mu w odbyt, byle po za NNTP. Chuj z nim.
    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 8. Data: 2022-04-12 01:10:54
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 12 April 2022 at 00:59:43 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    na-plywanie-przekopem-pozostaja-jednak-problemy-do-r
    ozwiazania/0eq48xg

    ZjY4NmViNTBiMjVmMjViZTAyZjFlNjg2ZGZiODJkMy5qcGeSlQMA

    ==Nie wkurwiaj się nierobotek bo ci neuronek się zdoopi i cię na złom
    nieelektroniczny w worku wypierdolą. Nierobotków nie opłaca się naprawiać.

  • 9. Data: 2022-04-12 07:42:28
    Od: Runt <r...@f...prv>

    W dniu 2022-04-11 o 18:37, kanalia* Zenek Kapelinder pisze:

    > Chuj cię to chodzi. Nie twoja sprawa co zrobić z piachem, wodą czy poświatą
    księżyca.

    brawo psi bękarcie*! brawo!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    Internet pamięta:

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8
    (24 lut 2022, 15:21:34)

  • 10. Data: 2022-04-12 07:43:24
    Od: Runt <r...@f...prv>

    W dniu 2022-04-12 o 00:59, kanalia* Zenek Kapelinder pisze:

    > Nie wkurwiaj się robotek bo ci oporniczek się przepali i cię na złom elektroniczny
    wypierdolą. Pendrajwów nie opłaca się naprawiać.

    brawo kanalio*! brawo! kris i inne janusze - oto wasz idol!