eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Pilne !!! Ważne Grupa pl.misc.budowanie jest wadliwie skonfigurowana na Google Groups i automatycznie zapisuje do każdego wątku

  • 1. Data: 2022-04-08 18:41:10
    Temat: Pilne !!! Ważne Grupa pl.misc.budowanie jest wadliwie skonfigurowana na Google Groups i automatycznie zapisuje do każdego wątku
    Od: a a <m...@g...com>

    Pilne !!! Ważne Grupa pl.misc.budowanie jest wadliwie skonfigurowana na Google
    Groups i automatycznie zapisuje do każdego wątku

    Nie suksrybuje żadnej grupy na emaila

    a pl.miscc.budowanie
    codziennie zmienia automatycznie ustawienia na subskrypcję na email

    Piszta do właściciela Góglarki aby to pilnie naprawił, albo zatrudnił nowego
    administratora Google Groups
    bo istniejący sobie nie radzi

  • 2. Data: 2022-04-08 18:46:55
    Od: ptoki <s...@g...com>

    piątek, 8 kwietnia 2022 o 11:41:11 UTC-5 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    > codziennie zmienia automatycznie ustawienia na subskrypcję na email
    >
    > Piszta do właściciela Góglarki aby to pilnie naprawił, albo zatrudnił nowego

    Mnie nie zapisuje do nie zapisanych.
    Jak tworzysz watek to domyslnie jest zaptaszone ze ma cie do niego zapisac.
    To mozna potem odklikac w ustawieniach dla kazdego z tych watkow.

  • 3. Data: 2022-04-08 18:56:59
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 8 April 2022 at 18:46:56 UTC+2, ptoki wrote:
> [...]
    > Jak tworzysz watek to domyslnie jest zaptaszone ze ma cie do niego zapisac.
    > To mozna potem odklikac w ustawieniach dla kazdego z tych watkow.
    Nie istnieje żadna opcja automatycznego zaptaszania, gdy w konfiguracji mam
    odptaszone wszystkie grupy
    na amen
    i żadna inna mnie nie ptasi
    i o tym właśnie pisze, że to jest wada i właściciel Góglarki niech zatrudni nowego
    administratora,
    aby skonczyc z tym syfem

    emaili nie czytam od 70 lat, bo to sam spam, 5000 miesięcznie do kasowania
    gmail to sam syf i do niczego się nie nadaje
    nie ma żadnych filtrów

    a te co ma, to zbierają syf z calego świata i wrzucają do skrzynki, aby człowiek się
    wyrzygał.

    Gdzie szukać administratora Google Groups, odpowiedzialnego za ten balagan ?

  • 4. Data: 2022-04-08 20:17:50
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/04/2022 18:56, a a wrote:
    > Gdzie szukać administratora Google Groups, odpowiedzialnego za ten balagan ?

    Najlepiej poszukać jak działają *normalne* czytniki newsów, zamiast
    używać młotka do dokręcania śrubek.

  • 5. Data: 2022-04-08 20:42:32
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 8 April 2022 at 20:18:31 UTC+2, heby wrote:
    > Najlepiej poszukać jak działają *normalne* czytniki newsów, zamiast
    > używać młotka do dokręcania śrubek.
    dada
    100 lat temu też korzystalem z tych czytników pod Unixem, na terminalach znakowych
    ale tylko grupa pl.misc.budowanie jest wadliwie skonfigurowana w Google Groups
    i ktoś za to odpowiada imiennie, że każdemu wkleja ptaszkowanie, gdy ma wszystkie
    grupy odptaszkowane.

    Ten kto sobie robi jaja i spamuje nasze skrzynki pocztowe niechcianymi wątkami, niech
    się naprawi przed świętami.

    Góglarka ma wlaściciela i niech właścic iel sie skontaktuje z administratorem grupy
    pl.misc.budowanie
    i on to naprawi w trymiga, subito

  • 6. Data: 2022-04-10 17:54:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Apr 2022 11:42:32 -0700 (PDT), w
    <0cff95f2-93a2-4ece-8271-4222456968a5n@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Góglarka ma wlaściciela i niech właścic iel sie skontaktuje z administratorem grupy
    pl.misc.budowanie
    > i on to naprawi w trymiga, subito

    To się nigdy nie zdarzy.

    Ogólnie -- nie podoba się, nie korzystaj...

  • 7. Data: 2022-04-10 19:01:45
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 10 April 2022 at 17:59:54 UTC+2, r...@k...pl wrote:
    > Fri, 8 Apr 2022 11:42:32 -0700 (PDT), w
    > <0...@g...com>, a a
    > To się nigdy nie zdarzy.
    >
    > Ogólnie -- nie podoba się, nie korzystaj...
    Grupa pl.misc.budowanie musi być skonfigurowana zgodnie z prawem.

    Subskrypcja to opcja do wyboru dla każdego użytkownika

    Kto przymusowo zaptaszkował każdego naruszył prawo
    i niech zrezygnuje, bo naruszył podstawowe prawa każdego w internecie

    Obecnie grupa pl.misc.budowanie spamuje skrzynki pocztowe
    czyli narusza prawo

    Można oczywiście z tym iść do sądu i wygrać odszkodowanie
    ale łatwiej, aby właściciel Google Groups przywrócił zgodnośc z prawem grupy
    pl.misc.budowanie w trymiga
    i ustalił osobę odpowiedzialną za naruszenie prawa,
    która zamieniła grupe usenetową pl.misc.budowanie
    w spam generator

  • 8. Data: 2022-04-10 19:29:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/04/2022 19:01, a a wrote:
    > Grupa pl.misc.budowanie musi być skonfigurowana zgodnie z prawem.

    Masz linka do tego prawa?

  • 9. Data: 2022-04-10 22:03:17
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 10 April 2022 at 19:30:31 UTC+2, heby wrote:
    > Masz linka do tego prawa?
    To prawo to konstytucja
    i orzecznictwo Sądu Najwyższego

    a przepisy wykonawcze to CERT, NASK i Ministerstwo Cyfryzacji

    oraz
    Cyfryzacja KPRM
    ADRES

    ul. Królewska 27

    00-060 Warszawa

    Skontaktuj się z nami
    +48222500110

    Infolinia dla Obywatela
    +48222500115

  • 10. Data: 2022-04-10 23:25:03

    Sun, 10 Apr 2022 13:03:17 -0700 (PDT), w
    <389c2710-8fa6-4b1b-bfac-1391c70051b8n@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > To prawo to konstytucja

    I Konstytucja mówi, że google nie może subskrybować korzystających?

    > i orzecznictwo Sądu Najwyższego

    Jakie?