eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Pilne !!! Ważne Grupa pl.misc.budowanie jest wadliwie skonfigurowana na Google Groups i automatycznie zapisuje do każdego wątku

  • 11. Data: 2022-04-10 23:52:08
    Temat: Re: Pilne !!! Ważne Grupa pl.misc.budowanie jest wadliwie skonfigurowana na Google Groups i automatycznie zapisuje do każdego wątku
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 10 April 2022 at 23:25:11 UTC+2, r...@k...pl wrote:
    > Sun, 10 Apr 2022 13:03:17 -0700 (PDT), w
    > <3...@g...com>, a a
    > I Konstytucja mówi, że google nie może subskrybować korzystających?

    > Jakie?
    zapisz się na kurs prawa dla niekumatych

    grupa pl.misc.budowanie rozsyla niechciany spam na skrzynki pocztowe
    a to jest zwalczane z urzędu

    O ile pamietam to polskim usenetem zarządzał NASK i tam był pracownik za to
    odpowiedzialny.
    Może cos sie pozmieniało, albo nie

    Usenet.info.pl >> NASK
    www.usenet.info.pl/tag/nask

    Tytuł przewrotny ale chodzi o domeny: Polska.pl i Poland.pl . Serwis Iname.pl
    poinformował, że domeny utrzymywane i zarządzane przez NASK (Naukowa i Akademicka
    Sieć Komputerowa) zmieniły abonenta. Zmiana abonenta nastąpiła 2 grudnia tuż przed
    6:32 . Czytaj więcej... Rafal Olszak Aktualności Agora S.A., Gazeta Wyborcza, NASK,
    poland.pl, polska.pl
    Newsy w Polsce (FAQ) - Usenet
    www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.html

    Prosby o taka rejestracje nalezy zglaszac na adres u...@n...nask.pl. Oczywiscie,
    jesli inny serwer jest blizej, nalezy najpierw zglosic sie do odpowiedniego
    administratora (adres: usenet@ ADRES.SERWERA.NEWS lub news@ ADRES.SERWERA.NEWS ). Ze
    wzgledu na znaczne obciazenie serwera nie pozwala on na dostep z adresow nie
    zarejestrowanych na nim.
    Dostęp do internetu - NASK
    https://www.nask.pl/pl/aktualnosci/oferta/oferta...

    Program informacyjny na rzecz czystego powietrza realizowany przez Państwowy Instytut
    Badawczy NASK we współpracy z Polskim Alarmem Smogowym. Link prowadzi do zewnętrznego
    serwisu Platforma pozwalająca na wykrycie w czasie rzeczywistym prób przejęcia kont
    bankowych oraz nieautoryzowanych transakcji finansowych.
    O NASK - Kim jesteśmy - NASK
    https://www.nask.pl/pl/o-nas/kim-jestesmy/3261,O-NAS
    K.html

    NASK uzyskał status Państwowego Instytutu Badawczego. Rozpoczęcie projektu budowy
    Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej, czyli podłączenia wszystkich szkół w Polsce do
    bezpłatnego, szybkiego i bezpiecznego internetu. Operatorem sieci OSE został NASK.
    2018. W strukturę NASK PIB został włączony Instytut Maszyn Matematycznych.
    NASK
    https://www.nask.pl

    NASK jest państwowym instytutem badawczym, którego misją jest poszukiwanie i
    wdrażanie rozwiązań, służących rozwojowi sieci teleinformatycznych w Polsce oraz
    poprawie ich

    ===

    Może to jest prehistoria
    ale mamy tutaj autora polskiego usenetu

    Tomasz R. Surmacz (tsurmacz **at** news.ict.pwr.wroc,pl), 14.07.2008
    RCS ID: $Id: news-pl-faq.htpl,v 3.8 2008/07/14 16:22:16 tsurmacz Exp tsurmacz $
    [This site is vi powered!] border=0 (c) 1994-2008 Tomasz R. Surmacz

    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.html

  • 12. Data: 2022-04-10 23:56:44
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]
    > Sun, 10 Apr 2022 13:03:17 -0700 (PDT), w
    > <3...@g...com>, a a
    > I Konstytucja mówi, że google nie może subskrybować korzystających?

    a tu jest dyrekcja NASK

    https://www.nask.pl/pl/o-nas/dyrekcja

    i kontakty

    https://www.nask.pl/pl/kontakt/3397,Informacje-Adres
    owe.html

    i łatwo będzie znaleźć osobę odpowiedzialną za ten spamowy bałagan

  • 13. Data: 2022-04-11 18:34:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 10 kwietnia 2022 o 23:56:45 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    owe.html

    > i łatwo będzie znaleźć osobę odpowiedzialną za ten spamowy bałagan
    Weź się w przymule bagienny odpierdol od tematu. Grupy to jedno z ostatnich wolnych
    miejsc na ziemi. Nie ma tu cenzury i wpierdalania się władzy. Nie pasuje to
    wypierdalaj na jakies pejsbuki czy inne chujozolstwa. Jesteś to w stanie pojąć swoim
    pojebanym mózgiem?

  • 14. Data: 2022-04-11 18:46:09
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 11 April 2022 at 18:34:50 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]

    sraj się kretynie
    chlejesz wódę codziennie
    to ci mózg przeżarło

    siedź w kiblu całe święta

    Grupa pl.misc.budowanie ma być tak skonfigurowana aby nie zasmiecala kont pocztowych
    ptaszkowanym spamem,
    tak jak jest skonfigurowanyuch 20.000 innych grup usenetowych

    Ten gópek co zamienił pl.misc.budowanie
    w mailowy spam generator
    niech to naprawi, subito

    Bo ja nigdy się nigdy nie zapisywałem do żadnych dyskusji
    a każdorazowe odptaszkowanie to strata mojego czasu i pieniędzy
    i kosztuje mnie każdorazowo 100 zł

  • 15. Data: 2022-04-11 22:54:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 10 Apr 2022 14:52:08 -0700 (PDT), w
    <af512206-0097-496b-af43-ee5fbb356816n@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > zapisz się na kurs prawa dla niekumatych

    Czyli tak sobie pitolisz, bo nic nie wiesz.

    > grupa pl.misc.budowanie rozsyla niechciany spam na skrzynki pocztowe

    Cała grupa? Wszyscy? Ja też? :)

    > a to jest zwalczane z urzędu

    Na podstawie czego? Twojego widzimisię?

    > O ile pamietam to polskim usenetem zarządzał NASK i tam był pracownik za to
    odpowiedzialny.

    NASK rozsyła niechciany spam? :)

  • 16. Data: 2022-04-12 07:44:32
    Od: Runt <r...@f...prv>

    W dniu 2022-04-11 o 18:34, KANALIA* Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    wypierdalaj na jakies pejsbuki czy inne chujozolstwa. Jesteś to w stanie pojąć swoim

    brawo kanalio! brawo! kris i inne janusze! oto wasz idol!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    Internet pamięta: