  • 1. Data: 2022-04-11 18:40:00
    Temat: Biedrona: Nasza Spiżarnia ćwikła z chrzanem - pleśń wokół zakrętki i pod zakrętką
    Od: a a <m...@g...com>

    W grudniu kupiłem i było ok, więcej chrzanu, mniej octu, buraczki tarte

    W tym roku kupowałem i caly słoik zjadałem
    bo buraczki rzekomo zdrowe

    ale zawsze słoik u góry na zewnątrz był czysty, zakrętka czysta

    A dzisiaj 2.gi słoik otwarty, kupiony 2 dni temu i pleśń na szklanym gwincie słoika i
    pod denkiem czyli syf
    i zaprzestaję konsumpcji kolejnych
    bo mnie obrzydziło

    Reklamacja produktów spożywczych z Biedronie nie jest przyjmowana
    gdy reklamowalem 2 śmierdzące masla, tak śmierdzące kwasem maslowym że musiałem
    wszystko wyrzucić z lodówki
    \
    to kasjerki tylko powiedziały, że masło używane i reklamacji nie przyjmują
    i chciały sobie zrobić zdjęcia ze śmierdzącym maslem do albumu.