eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy ktoś z Was którzy mają podłogówkę + pogodówkę ... › Re: Czy ktoś z Was którzy mają podłogówkę + pogodówkę ...
  • Data: 2012-01-24 09:31:40
    Temat: Re: Czy ktoś z Was którzy mają podłogówkę + pogodówkę ...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sty, 10:20, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:

    > Chyba mam zbyt prymitywną elektronikę (UMS-4PS) albo nie wiem jak to
    > zrobić ...

    Raczej to drugie. Masz tam parametr podniesienia / opuszczenia calej
    krzywej o X stC.

    > Ma krzywą ustawioną na "30" i jest w miarę ok ...
    > Choć boję się że jak zmienię krzywą na niższą to w dzień będzie
    > zimniej a w nocy będzie wtedy "poprawnie" a nie zależy mi na takim

    Jak zmienisz na 28 i podniesiesz o 2stC to dalej przy 0stC bedzie szlo
    30stC czyli tyle samo co wczesniej. Ale krzywa bedzie bardziej plaska
    - czyli w nocy jak jest chlodniej - bedzie puszczac troche nizsza
    temperature niz wczesniej.

    [...]
    > Dlatego zastanawiam się czy jeszcze obnizyć krzywą (np. 20 , 25) a
    > później jedynie podnosić przesunięcie (mam mozliwośc zakresu -9 do +9
    > stopni)

    Wlasnie o tym Maniek pisal :) Ale Ty nie obnizaj tej krzywej az tak
    drastycznie tylko o 1-2 st. max - i testuj przez kolejne 3-4 dni
    minimum takie ustawienia. Jak teraz masz 30stC a ustawisz 20stC to
    bedziesz mial lekka masakre - przy 0stC w podlogi wczesniej puszczales
    30stC a teraz chcesz 20stC ? Bez przesady - chyba nie chcesz miec
    10stC mniej w domu ;)
    pozdr.

    --
    Adam