  • Data: 2019-06-05 13:55:43
    Temat: Re: Czy ma ktoś panele PV i oscyloskop cyfrowy z FFT ?
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.06.2019 07:54, Irek.N. wrote:

    > Mam nadzieję, że w miarę nowa jednostka, pierwsze RS-y dało się zawiesić ;)
    > A na serio, mam niedaleko, sprecyzuj co chcesz zobaczyć to zorganizujemy
    > się.

    Od kilku dni namawiamy gościa z Katowic co ma Fluke do pomiarów
    harmonicznych i parametrów sieci. Gość się zna tylko nie wiadomo kiedy
    będzie. Ty bez sond też niewiele zdziałasz.

    https://astat.pl//images/emc/filtrowanie/FN2200.pdf
    Filtry DC, producentów wielu. Wszyscy co robią filtry robią też na
    stronę DC.

    Żeby działał układ optymalizacji poboru prądu w funkcji oświetlenia też
    jest tam pobór impulsowy, który ładuje kondensatory. Z prądu w
    kondensatorach dolne mosfety robią sinusa sieci. To wszystko się szarpie
    prądem.