    Subject: Re: Czy ma ktoś panele PV i oscyloskop cyfrowy z FFT ?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <qd9a46$1t7$1@node1.news.atman.pl>
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Wed, 5 Jun 2019 23:21:43 +0200

    On 05.06.2019 22:53, Irek.N. wrote:

    > Ok, sądziłem że kończą w okolicach h50, ale to bez znaczenia.
    > Pisałeś, że WiFi pada na notebooku nie podłączonym do sieci, a więc
    > raczej wysokie częstotliwości. Co chcesz zmierzyć przy pomocy gościa z
    > Flukiem?

    Ale też termometry na 1-wire padają gdzie zasilanie jest z akumulatora.
    Tak jakby duża energia roznosiła się zasilaniem i promieniowała z kabli
    elektrycznych. Nie ma jak wypróbować PV bez podłączenia do zasilania.

    Ja osobiście znam przypadek gdzie falowniki LG do silników powodowały
    znikanie kamer IP na kablach.