    Date: Tue, 15 Apr 2014 13:30:06 +0200
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy moglibyście się poznęcać nad projektem?

    On 2014-04-15 11:39, zbigi wrote:
    > To ja bym jeszcze to lustro obrócił 0 te 90st w prawo (zgodnie z
    > zegarkiem), coby wjazd do garazu i wejscie były prostopadłe do ulicy,
    > (okno z kuchni na ulicę) a okna salonu, łazienki z wanną napołudnie.
    > Wtedy dwie sypialnie mają okna od lasu.

    Zastanawialiśmy się nad taką operacją w kontekście skierowanie drzwi z
    salonu w kierunku południowym.

    Ale IMHO to byłaby porażka komunikacyjna (po wjechaniu na posesję trzeba
    byłoby zakręcać do garażu pod kątem 90 stopni).

    No chyba, że coś źle zrozumiałem. Zwłaszcza, że jak dla mnie to okno
    kuchenne bez obracania wychodzi na drogę

    > Są dwie szkoły - falenicka i otwocka...
    > Jak dla mnie ta kuchnia z aneksem jadalnym jest wystarczająco oddzielona
    > od salonu.
    > Proponowany rozkład mebli kuchennych bym zmienił skracając linię
    > technologiczną ze zlewem yak, by sam aneks jadalny się poszerzył.

    Na meble kuchenne na razie nawet nie patrzyłem.

    > Dodatkowo zastanowiłbym się nad wyspą (bufetem) zamykającą właśnie część
    > kuchenną od strony salonu. No ale ja zboczony pod tym względem jestem. :)

    Myślałem i o tym, ale decyzję zostawimy na później.

    > [...]
    >
    > Nie mieszaj - tan układ jest dobry ze względu na rozkład instalacji.

    No ale to nam ma być wygodnie, nie instalacjom :-)

    O zmianie myślałem głownie z powodu przeniesienia pokoju ze strony
    północnej na południową. W tej chwili to nie dość, że okno wychodzi ma
    północ, to jeszcze wychodzi wprost na dom i taras sąsiadów.

    > Jeżeli już kombinować, to - przy założeniu, że wasza sypialnia jest ta z
    > podwójnym łożem - zrobić wejście do tej łazienki poprzez szafę, a
    > zamknąć wejście z korytarza. To jest wasza osobista łazienka i basta! :)

    Raczej byśmy dołożyli drugie drzwi i trzymali je zamknięte
    naprzemiennie. Ale całkowita zmiana komunikacji jest oczywiście też do
    przemyślenia.

    > Oczywiście wszędzie podłogówka bez żadnego kombinowania. Od razu

    Oczywiście.

    > przewidzieć konieczność zadaszenia tarasu - jeżeli zamieszaćby z
    > konstrukcją dachu, to miałbyś dwie pieczenie przy jednym ogniu:
    > 1. zadaszony taras
    > 2. uproszczenie konstrukcji dachu (zrobiłby się prawie dach kopertowy
    > bez zbędnych dwóch koszów - większa powierzchnia ale mniejsza
    > komplikacja powinny zrównać koszty obu rozwiązań)

    Też tak to widzę.

    > Co do okazjonalnych wizyt dzieci (dorosłych) z przychówkiem nawet, to
    > IMO jest wystarczająco dobry rozkład bez konieczności kombinowania.
    > Tyle mojego wymądrzania się :)

    Jakie tam wymądrzanie. Celne uwagi.

    Jakbyś mógł się tylko odnieść do tego obrotu o 90 stopni to byłoby super.

    Dzięki.

    Piotrek