  • 101. Data: 2016-07-15 16:01:57
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 15:17, Adam Sz. pisze:

    > Dokladnie tak. Dziwie sie, ze oni tego nie zauwazaja.

    Zauwazaja, ale nie sa slepi. Tobie sie w dynce pomieszalo na te
    okolicznosc i calkowicie straciles instynkt czlowieczenstwa. Sytuacja
    nie stety nie jest prosta, to fakt. Ale zeby zaraz bydlo i strzelac do
    nich? Myslisz, ze to paintball?

    Pozdro.. TK

  • 102. Data: 2016-07-15 16:05:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 13:41:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    Bo tak dookola jedziemy.

    > Szkoda czasu by sie nad tym rozwodzic, tym bardziej, ze grunt nie
    > przyjmie zmian. A chodzi o Wasze uogolnienia. W wielu przypadkach Polacy
    > zachowywali sie i zachowuja tak samo. Roznica tylko taka, ze nie jezdza
    > samochodami po ludziach i nie podkladaja bomb. Reszta w naszej historii
    > jest analogiczna.

    no to jak ci sie nie chce to sie ode mnie odstosunkuj. Ja zwykle jestem w stanie
    bronic swych opinii - tyle ze rozmawiajmy o faktach. Bo za chwile sobie uogólnisz ze
    ja i adam mamy tą samą opinie i bedziesz mnie tym jechal w przyszłosci.
    Ale moze sprobuj - sie okaze ze tak wiele sie nie roznimy, tyle ze adama ponoszą
    emocje.

    b.

  • 103. Data: 2016-07-15 16:09:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-07-15 o 16:01, Maniek4 pisze:

    > Sytuacja niestety nie jest prosta, to fakt. Ale zeby zaraz bydlo i strzelac do
    > nich? Myslisz, ze to paintball?

    Jak to było? Albo by ich albo oni was/nas.
    Jak mam wybierać, to my ich.

  • 104. Data: 2016-07-15 16:09:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nke, zaczelo sie od durnych amerykanow. Dziesiatki lat byl tam wzgledny spokoj. Oni
    nie nadaja sie do demokracji tak jak chrzescijanie do niej sie nie nadawali tysiac
    lat temu. Jak sie patrzy na kod to niektorzy dalej nie nadaja sie do demokracji. Tam
    istnieje system klanowy. Mala grupa ludzi tworzy klan i chce zdobyc to co maja inne
    klany. Zwycieski klan rzadzi klanami podbitymi i tworzy wiekszy klan. Ale w zwiazku
    ze zwyciestwem ma w zakresie obowiazkow chronic i dbac o podbitych bo inaczej klan
    sie rozpadnie. I taka polityka byla i jest na bliskim wschodzie realizowana. I nagle
    wpiedolili sie amerykanie i im demokracje zrobili. To musialo sie zle skonczyc bo oni
    nie potrafia zyc w demokracji. Do tego ich religia sie nie zreformowala od czasow
    kiedy naprawde ze soba klany walczyly, czyli od kilkuset lat. Do tego doktryny ich
    religii wykluczaja szukanie nowych rozwiazan spolecznych. Od kilku tysiecy lat
    realizuja ten sam scenariusz zycia bo ich religia daje gotowe rozwiazania na
    wszystkie sytuacje z jakimi moze spotkac sie jej wyznawca. Zastanawiales sie dlaczego
    tam mozna miec kilka zon. Teoretycznie to niemozliwe bo statystycznie rodzi sie
    prawie po rowno obydwu plci. A jest spory niedobor mezczyzn w wieku rozrodczym. Oni
    caly czas sie pomiedzy soba wybijaja i zostaja kobiety do zagospodarowania. Nie mozna
    ich nawykow przeniesc tam gdzie jest inna cywilizacja. W Europie jest ta inna
    cywilizacja. Po wojnie potraktowano ich jak rownych europejczykom ludzi. Kraje
    kolonialne uczynily piekny gest i daly obywatelstwo wszystkim z kolonii jakie
    posiadaly. I sie okazalo ze tylko niewielka czesc nowych obywateli wyrwala sie z
    imadla Islamu. Reszta miala tak silnje wdrukowane doktryny religijne ze wdrukowala je
    swoim dzieciom. I teraz te dzieci i ich dzieci oglupione religia chca wprowadzic inny
    porzadek Swiata. Musi sie to skonczyc krwawa wojna domowa ktorej efektem bedzie
    zabicie lub wydalenie z Europy wszystkich wyznawcow Allaha. Rosjanie pokazali jak to
    sie robi. U nich muzulmanie zaczeli pokazywac pazury. Kilka lat temu dzien bez
    zamachu terrorystycznego w Rosji byl dla muzulmanow dniem straconym. I sie uspokoilo.
    Rosjanie nie tlumaczyli tylko wybili wszystkich muzulman ktorzy z nimi nie chcieli
    wspolpracowac i byli zdolni do noszenia broni.

  • 105. Data: 2016-07-15 16:16:12
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-07-15 o 15:40, Maniek4 pisze:

    > Nie wnikajac w szczegoly, to czy to juz jest wystarczajacy powod by
    > palic ich zywcem?

    Nikt, nie mówi żeby od razu palić żywcem, na razie chodzi o to żeby ich
    bezmyślnie nie wpuszczać. Poza tym na nich ogień nie działa.

  • 106. Data: 2016-07-15 16:16:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 16:01:59 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zauwazaja, ale nie sa slepi. Tobie sie w dynce pomieszalo na te
    > okolicznosc i calkowicie straciles instynkt czlowieczenstwa.

    Przez ten instynkt czlowieczenstwa wlasnie gina rdzenni europejczycy.
    Ale Ty sie martwisz bardziej o bambusow, ktorzy przyjechali tutaj zeby
    nas okradac, gwalcic nasze kobiety i docelowo - wszystkich nas pozabijac,
    bo tak mowi ich prawo szariatu :)

    > Sytuacja
    > nie stety nie jest prosta, to fakt. Ale zeby zaraz bydlo i strzelac do
    > nich? Myslisz, ze to paintball?

    Gdzie napisalem, ze strzelac? Napisalem wyraznie - deportowac wszystkich,
    nasze granice chronic, a im pomagac na ICH terenie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 107. Data: 2016-07-15 16:25:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 16:16, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > Ale Ty sie martwisz bardziej o bambusow, ktorzy przyjechali tutaj zeby
    > nas okradac, gwalcic nasze kobiety i docelowo - wszystkich nas pozabijac,

    I oczywiscie nie zauwazyles, ze przed tym prawem uciekaja?

    > Gdzie napisalem, ze strzelac? Napisalem wyraznie - deportowac wszystkich,
    > nasze granice chronic, a im pomagac na ICH terenie.

    Wyzej pisales. Strzelac jak beda przychodzic. Nie chce mi sie szukac.
    Poziom dyskusji jest ponizej dna, wiec nie bede sie staral by udowadniac
    nieistotne bzdety.

    Pozdro.. TK

  • 108. Data: 2016-07-15 16:31:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-15 o 16:16, nadir pisze:

    > Nikt, nie mówi żeby od razu palić żywcem, na razie chodzi o to żeby ich
    > bezmyślnie nie wpuszczać. Poza tym na nich ogień nie działa.

    Adam stwierdzil, ze analfabeci, znaczy gorsi od niego. Do tego bydlo i
    takie tam. Po co sie pierdzielic w takim razie jak mozna wylapac i
    spalic? Bedzie szybko i tanio.

    Pozdro.. TK

  • 109. Data: 2016-07-15 16:35:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 16:25:31 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I oczywiscie nie zauwazyles, ze przed tym prawem uciekaja?

    Skad, oni przychodza nam je tutaj urzadzac. Tworza enklawy do ktorych
    nawet policja boi sie wchodzic.

    > Wyzej pisales. Strzelac jak beda przychodzic. Nie chce mi sie szukac.

    No szukaj szukaj bo to Ty cos o strzelaniu zaczales, ja nic takiego nie
    napisalem.

    > Poziom dyskusji jest ponizej dna, wiec nie bede sie staral by udowadniac
    > nieistotne bzdety.

    Ktore sam sobie wymysliles :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 110. Data: 2016-07-15 16:37:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 16:31:48 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Adam stwierdzil, ze analfabeci, znaczy gorsi od niego. Do tego bydlo i
    > takie tam. Po co sie pierdzielic w takim razie jak mozna wylapac i
    > spalic? Bedzie szybko i tanio.

    Widac, ze ogladasz wylacznie TVN :)
    Otworz sie na inne, niezalezne zrodla to zobaczysz, ze jedyna motywacja
    dla tych ludzi jest zniszczyc Ciebie i Twoja rodzine bo jestes niewiernym :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.