    From: "Plumpi" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy wykonawca chce mnie naciagnac?
    Date: Wed, 13 Jun 2012 17:43:24 +0200

    news:c8f497ba-096d-496a-b20a-a18c4f9ab67a@googlegrou
    ps.com...

    > Moją winą jest że tacy jak Ty działają w szarej strefie?

    O wypraszam sobie. Ja nie działam w "szarej strefie" i legalnie prowadzę
    działalność gospodarczą, wystawiając dokumenty na każdą robotę i rozliczając
    się uczciwie z fiskusem.
    To ty masz mi za złe, że działam legalnie, że zdobywam kwalifikacje i
    uprawnienia wymagane przez prawo, że przestrzegam norm oraz prawa.
    Nie dość, że mnie krytykujesz, ośmieszasz, ubliżasz i pomawiasz to jeszcze
    głosisz wszem i wobec swoją doktrynę i namawiasz innych do łamania prawa.

    > Bo tak jest. Gdybym robił dla siebie to bym sam zrobił i kosztowałoby mnie
    > to 150zł.
    > Poniewaz robota miała byc dla firmy w której pracuje to potrzebna mi była
    > faktura więc samemu nie chiałem robic.

    Ale zarzucasz

    > Gdzie i kiedy tak napisałem?

    Twoja pamięć dobra, bo krótka :)
    To odszukaj sobie co napisałeś 30 kwietnia 2012 o godzinie 21:45
    Ciekaw jestem czy zażądałeś faktury lub rachunku na te 50zł, które
    zapłaciłeś za "zasznurowanie" rozdzielni?
    Czy też świadomie i z premedytacją wsparłeś "szarą strefę", bo zależało ci,
    żeby było tanio?
    Jestem przekonany, że nie masz żadnego dokumentu potwierdzającego tę usługę.
    Ja ci powiem, że w życiu bym nie wykonał tej usługi za 50zł, bo po prostu
    mnie nie stać jest na dokładanie do interesu.
    Najbardziej przykre jest to, że jesteś hipokrytą, który korzysta i namawia
    innych do korzystania z usług "szarej strefy", a jednocześnie masz
    pretensje, że "szara strefa" istnieje i ma się dobrze.
    Kolego, nie tędy droga. Musisz się uderzyć w pierś. Pamiętaj, że takie
    działanie jak twoje bije w ciebie samego, bo na starość nie będzie miał kto
    pracować na twoją emeryturę czy też rentę, jeżeli się wydarzy coś złego. To
    dzięki takim jak ty mamy problemy ze służbą zdrowia, z drogami, szkolnictwem
    itd.

    > A juz myślałem że jakies leki uspokajajace wziełeś i ponownie piszesz
    > merytorycznie.
    > A jednak widze dalej chamstwo. Co się z tobą stało ostatnio?
    > Wcześniej pisałes sensownie przecież

    Jakoś tego nie zauważyłem, bo cały czas "wieszałeś na mnie psy", ubliżałeś i
    wyśmiewałeś.
    Czy coś ci się stało?
    Skąd nagle ta zmiana?