  • Data: 2012-06-14 09:36:03
    Temat: Re: Czy wykonawca chce mnie naciagnac?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 09:27:18 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > Ergie wrote:
    umowach śmieciowych to i rąk do pracy nie powinno pracować.

    > na umowach śmiecowych to są ludzie nic nie umiejący konkretnego robić.
    >
    > choćby pisarze artykułów do portali sieciowych.
    Bo mowyy o dzieło czy zlecenie sa własnie dla takich gfrup zawodowych. Portal zleca
    komus napisanie artrykułu i gość pisze

    A wpraktycznie na umowach smieciowych to cała budowlanka i więcej
    Malarze, murarze, monterzy instalacji w małych firmach budowlanych, monterzy
    kadłubów, spawacze itp w spółkach okołostoczniowych, ochroniarze itp.
    Pracodawcy wykorzystuja sytuacje że te umowy nie są "ozusowione" i tak to działa.