  • Data: 2012-06-14 18:49:37
    Temat: Re: Czy wykonawca chce mnie naciagnac?
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    news:728492a6-0ea8-4f93-b996-16ebad6fcd4c@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 15:58:30 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > Palikotowi to widzę odbiło w drugą stronę :-)
    > Żeby płacić za kogoś zus trzeba od klienta "krisa" wziąć więcej za
    > przybicie
    > blaszanego daszku :-)

    >To na pewno.
    >Ale by były szanse wyrównane jakby wszyscy płacili. A tak jak jest teraz
    >to nie zamierzam dla idei płacic więcej i brac gościa z faktura. Bo nic
    >więcej oprócz fakltury nie zyskuje.
    Gdyby w budowlance było normalnie to firma "z faktura" powinna zapewnic
    lepsża jakośc usługi itp. A na razie jest wprost p[rzeciwnie. Wyższa cena
    ani faktura nie gwarantuje w żaden sposób że usługa będzie wykonana lepiej
    niz przez Heńków.

    Dokładnie tak jest. To, że drogi wykonawca nic nie oznacza. A swoja drogą
    ciekawe co z ociepleniem u kolegi "hk" co mu najdroższa ekipa z Muratora
    świadczy usługę :-) ?
    Na muratorze tamta ekipa mogła sobie sama wystawiać opinie z 10-ciu kont :-)
    Na Muratorze bym nie polegał ani w żadne słowo nie wierzył. To jest
    obrzydliwa komercha.