  • Data: 2012-06-15 09:47:14
    Temat: Re: Czy wykonawca chce mnie naciagnac?
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomo?ci
    news:jrem0t$k62$1@inews.gazeta.pl...
    Czesc :)
    [...]
    > Osobi?cie uważam że przydały by się kontrole "tajniaków" i jakby jaki?
    > sprzedawca/fachowiec nie wystawił paragonu/faktury to od razu przywalić mu
    > karę i to mocno odczuwaln? (minimum 5000zł).
    >
    > Jeste?my takim narodem że je?li nie będzie olbrzymich kar i ich
    > blyskawicznego egzekwowania to ci?gle będzie jak będzie ...
    [..]

    Kaszpir, a to co kur.a ma byc ..........??

    Pracujesz w strazy miejskiej, brakuje Ci kasy czy jak .....

    Naiwnym jest myslenie ze wysoka mandat czy KARA (dzieciniada)
    spowoduje to ze:
    - pies nie nasra na chodnik
    - ktos nie wyrzuci papierka na chodnik
    - nie wyrzuci smieci do rzeki czy tez lasu.
    - dostaniesz paragon czy FV.

    Odpowiednie przepisu juz sa,
    wiekszosc POLSKIEGO spoleczenstwa je przestrzega.

    Kazda KARA czy mandat to pozywka dla korupcji,
    a olbrzymich kar po prostu sie nie placi.

    Zreszta to nie temat na grupe.

    Adams