  • Data: 2012-06-14 10:15:01
    Temat: Re: Czy wykonawca chce mnie naciagnac?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 09:53:54 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > gdyby ten ZUS był mniejszy dla wszystkich to byłbym za tym aby każdy go
    > płacił.

    Dokałdnie tak. I w sumie przychody były by większe.
    Mój koleś co zatrudnioa 15 osób gdyby płacił za wszystkich Zus to musiałby wywalic z
    10 tysi samego zusu miesięcznie. Płaci więc tylko za 3 osoby przyjmijmy 2tys. Gdyby
    zus itp kosztował 250-300zł to pewnie nie opłacało by mu się ryzykowac i te 4000 by
    płacił za wszystkich.