  • Data: 2019-03-21 07:30:52
    Temat: Re: Czym opomiarowaliście PC/PV itp.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 marca 2019 07:17:49 UTC+1 użytkownik ddddddddddddd napisał:
    > tutaj muszę się dowiedzieć co do mocy/wielkości jaką mogę sobie
    > zainstalować na dachu, ale to wygląda bardzo sensownie cenowo, więc być
    > może warto coś mniejszego od tego producenta

    Ale że na DACHU? Serio? Będzie Ci napieprzało drganiami i hałasowało,
    chyba że to dach jakiejś stodoły ;) No i jak to przyczepić.
    Ja już macam temat od lat i jedyny sensowny i mało kłopotliwy sposób
    dla przeciętnego Kowalskiego to maszt + odciągi.
    Zresztą przy dachu masz zaburzenia wiatru i jest dupa.
    Przemyśl to dobrze bo jest kupa ogłoszeń o sprzedaży takich przydomowych
    wiatraków gdzie koleś pisze, że "u niego nie wieje" ;)

    L.