  • Data: 2021-03-09 12:47:11
    Temat: Re: Czym się grzać....jak nie gazem?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.03.2021 o 11:10, Janusz pisze:

    > Pewnie środkowe mieszkanie, ja miałem narożne i już nowe elektroniczne
    > podzielniki.
    > Poczytaj sobie jak skaczą rachunki do góry przy zmianie podzielnika, bo
    > spółdzielnie mają w d@pie współczynniki korekcyjne dla skrajnych mieszkań.

    nie. miałem małe nieocieplone mieszkanie i płaciłem coś około 1000 z
    hakiem. teraz mam średnie i płacę 1200zł.
    kocioł dwuobiegowy, kaloryfery plus podłogówka. Kolejne jest skrajne w
    bloku, ale za krótko je mam żeby coś mówić. o tym że można płacić
    zaliczkę za samo ciepło w kwocie 3.5zł za m2 - wiem. wychodzi dwa razy
    tyle, mimo to, nabywcy chętniej kupują takie właśnie mieszkania.
    tak ogólnie patrząc na sprawę, jesteśmy tak wygodni, ze chętniej płacimy
    za ogrzewanie większej przestrzeni niż nam jest konieczna, niż zastana.
    Dochodzi do sytuacji gdzie 2 osoby mieszkają w 130m domu i skąd kasa na
    ogrzanie?

    ToMasz