  • Data: 2021-03-10 19:16:34
    Temat: Re: Czym się grzać....jak nie gazem?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2021 o 18:04 ptoki <s...@g...com> pisze:

    > To wiele nie zmienia. Jesli ci sie dom wychladza w 4h to albo zyjesz na
    > granicy komfortu albo cieplo ci zwiewa.
    > Zreszta trudno doradzic jak tak nieskladnie piszesz.

    Tu jest inny problem. ToMasz mieszka w mieszkaniu i swoje obserwacje
    interpoluje na dom.
    Ma 60m2 pomieszczeń, Jemu to wystarcza, i uważa, że inni, którzy mają
    "więcej" to frajerzy, którzy tracą kasę na głupoty.
    Dyskusje z ToMaszem na temat spadku temp. w dobrze ocieplonym domu
    odbywały się wielokrotnie i nic nie wniosły do Jego światopoglądu.
    Ja Jego posty na temat ogrzewania ignoruję, bo mają się nijak do
    rzeczywistości.

    TG