    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 11 Mar 2021 05:50:57 -0800 (PST)
    Subject: Re: Czym się grzać....jak nie gazem?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 11 marca 2021 o 10:47:25 UTC+1 Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli. Ja widziałem.
    > "Inteligencja" tego rozwiązania miała polegać na tym, że skręceniu
    > podlegał tylko ten kaloryfer, który znajduje się pod oknem otwiernym
    > w celu wietrzenia. Tu warto wyjaśnić, czym jest owo wietrznie, bowiem
    > z lektury grupy wnoszę, że już prawie wszyscy sobie porobili systemy
    > rurek, filtrów, wiatraczków i rekuperatorów, które cały czas robią im
    > atmosferę domową. Staroświecki zwyczaj wietrzenia (w wersji zimowej)
    > polega na szerokim otwarciu okna na kilka, najwyżej kilkunaście minut.
> [...]
    Ty widziałeś i od razu zostałeś ekspertem. Kołchoźnika w nagrodę towarzysze zabrali
    na wycieczkę do moskiewskiego zoo. Pokazali mu żyrafę a on stwierdził " towarzysze,
    takich zwierząt nie ma". Zadanie. Janek ma działkę za miastem. Jedzie na nią w każdą
    sobotę i wyjeżdża w niedzielę. Jest na działce 24 godziny. Domek ma mały i jak w nim
    jest to ogrzewa go termowetylatorem. Zużywa 15 kilowatogodzin i ma 21 stopni. Cena
    kilowatogodziny jaka Janek płaci to 1 zloty za kilowatogodzinę. Policz ile płaci
    Janek za prąd jak na działce grzeje jedną dobę w tygodniu i ile by zapłacił jak by
    grzał do 21 stopni przez czy tydzień.
    Wersja odpowiedzi dla nowoczesnych.
    A. Tyle samo co za jedną dobę.
    B. Siedem razy więcej.
    C. Podkreśl dowolną odpowiedź kredka o ładnym kolorze.