    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czym się grzać....jak nie gazem?
    Date: Thu, 11 Mar 2021 20:51:03 +0100

    W dniu 10.03.2021 o 19:44, Uzytkownik pisze:

    > E tam. Na pewno były efekty. Przynajmniej niższy komfort ciepła i
    > większe wahania temperatury.

    ale się zajebiście ułożyło:

    budyń - w teorii tak w praktyce nie.
    Użytkownik - Budyń ma racje
    ToMasz - mniej wody - mniejszy rachunek za gaz(troszkę)
    Użytkownik - według obliczeń teoretycznych nie masz racji
    Tadam. kurtyna!

    Ja nie pytam kto, lub czy ma racje. ja zwracam uwagę, że nie mówimy o
    argumentach. jak jeden palnie coś co drugiemu pasuje - jazda, lecimy
    razem. jak to wygodnie dobierać opinie, niepowiązane fakty do swoich
    przekonań, ignorując te które nie pasują.
    jak to jest, że gdy praktyka odbiega od teorii, to raz jest to
    argument, raz nie. gdy przeprowadzam teoretyczne rozumowanie - nie
    trzeba go obalać, tylko wystarczy napisać że w praktyce nie działa.
    ludzie! opamiętajcie się. KAżdy z Was ma rozum, jesteście fachowcami w
    pewnch dziedzinach, a zachowujecie się jak prezes PGR-u, dla którego nie
    do pomyślenia jest aby ktoś miał inne zdanie. Takiego można zgnoić, albo
    ignorować. a Ty użytkowniku dalej nie odpisałeś na pytanie z przed paru
    miesięcy, ponowione dzisiaj. tyle lat doświadczenia a nie potrafisz? Czy
    może jednak masz doświadczenie w bezkrytycznym przyjmowaniu zdania, tych
    których uważasz za mądrzejszych.

    Budyń spróbował - nie zadziałało. ja spróbowałem - działa. (tym bardziej
    że podałem logiczne wytłumaczenie) Czy musimy udowadniać kto ma racje?
    Na serio? No to jazda. 1136,58zł, w 100 letnim ceglanym mieszkaniu. No
    chyba ze sukcesem jest się popisać na ile mnie stać wydać.

    https://demotywatory.pl/5059853/Kiedy-wracam-z-pracy
    -do-domu-tylko-po-to-zeby-zjesc-polozyc

    ToMasz