  • Data: 2015-11-20 11:09:40
    Temat: Re: Czym usunąć resztki zaprawy z cegły klinkierowej?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 listopada 2015 10:55:31 UTC+1 użytkownik Bartosz Radwan napisał:

    > Próbowałem szczotką ryżową + fugownicą do klinkieru. Szopem da się to
    > zrobić, ale trwa wieki - poszukuję szybszej metody.

    Moze nakladka na wiertarke nylonowa?

    http://www.kreocen.pl/img/p/1344196/1/WOLFCRAFT-Szcz
    otka-doczolowa-nylonowa-na-wiertarke-do-czyszczenia-
    usuwania-rdzy-i-polerowania-1506000.jpg

    Zebys sobie kwasem nie zniszczyl cegly - a jaka to cegla jest?

    Ja walczylem dlugie tygodnie z nalotem na cegle tytan n z CRH, z czyms
    takim dokladnie:

    http://szyna.civ.pl/klinkier.jpg

    Pomaga tylko jeden srodek, ktorego nie kupisz w zadnym sklepie, ogolnie
    makabra ;) Ale Ty masz jak rozumiem ewidentnie plamy po zaprawie, ktore
    schodza szopem ale powoli?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.