  • Data: 2015-11-20 16:31:20
    Temat: Re: Czym usunąć resztki zaprawy z cegły klinkierowej?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-20 o 10:56, Bartosz Radwan pisze:

    > Tak myślałem ;). Jakie stężenie HCL należy zastosować? Pewnie
    > najsensowniej dobrać metoda prób i błędów, ale od czego zacząć, by nie
    > babrać się zbyt stężonym kwasem niepotrzebnie?

    Stezenie kwasu solnego tak czy tak nie jest duze. Klinkier po jelopach
    jakich mialem do tynkowania czyscila moja zona. Kupila po prostu czysty
    HCL i jazda w gumowych rekawicach.
    Po tym co zobaczylem to smiac mi sie chce z tych wszystkich super
    srodkow za slona kase. Wlewaja rozcienczony kwas solny nazywaja jakims
    zwierzeciem i kroja za ciezka kase.
    O cegle nic sie nie boj. Wytrzyma spokojnie. :-)

    Pozdro.. TK