    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czym zabezpieczyć więźbę?
    Date: Wed, 26 Sep 2018 12:57:28 +0200

    On Wed, 26 Sep 2018 12:41:16 +0200, marios <d...@f...gd>
    wrote:
    > 2? 3?, rozumiem że: klasyka polskiego budownictwa obecnie

    Nie rozumiem co masz na myśli...

    > Wiesz czy jednak nie wierzysz? My przecież nie mamy szklanej kuli.
    > Kolo
    > jest tani, impregnat drogi, sam musisz sobie odpowiedzieć na to
    > pytanie

    Wykonawca zapewniał, że było. Widać zielonkawy nalot. Jak
    dyskutowaliśmy o tym to mi mówił że to jakieś podstawowe
    zabezpieczenie, lepsze byłyby jakieś ciśnieniowe na gorąco czy coś
    takiego ale już na to nie było czasu.
    Skoro było jakieś tam zabezpieczenie to przecież chyba nie
    przeszkadza że "dopezpieczę" czymś jeszcze?

    > Pozostaje chyba tylko udać się do jakiegoś marketu i zakupić jaki
    > ś (po
    > rozeznaniu się) impregnat i smarować [obficie i ze 3 razy] pędzlem
    > lub
    > natryskowo - jak chcesz mieć pewność że coś jednak masz w tym d
    > rewnie.

    I o to właśnie mi chodzi. Na razie planuję pokostem lnianym, no
    chyba że inna propozycja wyniknie z dyskusji.

    --
    Marek