  • Data: 2019-02-24 08:14:58
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 lutego 2019 21:35:20 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > on kupil piec z czasów gdy produkowono w miarę trwałe

    Może tak być. Ale te moje Termety też były z dawnych lat ;)
    Fakt że nie były przesadnie drogie (2,5 tys.) ale jak coś się zrypało
    to naprawa od razu tysiak. Więc się brało następnego.

    Najbardziej w obecnych czasach wkurzający jest fakt, że nawet jak weźmiesz
    kocioł za 8 czy 10 tysięcy to po 3-4 latach psuje się tak samo jak taniocha.
    Przykładów z otoczenia i znajomych mam aż nadto. Zasada "płacę dużo żeby
    mieć potem spokój" nie działa tutaj za cholerę...

    L.