  • Data: 2019-02-25 16:02:42
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.02.2019 o 10:33, Kris pisze:
    > aż się sprawa z podatkiem dochodowym wyklaruje a to dopiero kilka tygodni temu
    zmienili.

    Zmienili gdzieś w dokumentach? Czy chodzi o "prezydencką" (w PDoF) ulge na
    wydatki termomodernizacyjne? - słowem - gdzie to można wyczytać czarno na
    białym? (na google nic nowego (niż jesień 2018) nie widać))

    Właśnie zajrzałem pobieżnie do dokumentów na:
    https://portal.wfos.lublin.pl/wymagana-dokumentacja
    dokładniej:
    https://portal.wfos.lublin.pl/dokumenty/DOKUMENTY_OD
    _01012019/1_program_priorytetowy_18_01_2019.pdf

    Chyba mocno się zmieniły papiery, o ile poprzednie były jako tako czytelne,
    to teraz chyba narobiło się 2x tekstu i paragrafów i .. warunków.

    np. z Tego co widzę, do?aty mocno mocno uzależnione są od spełnienia
    warunków dla przegród na 31.12.2020r , czy dobrze widzę że jeżeli po
    modernizacji nie będziesz mieć _wszystkich_?? (wykluczenia w kolejnych
    punktach) przegród zgodnych z normą 2020r to wniosek zostanie odrzucony?
    Czyli np. okna U0.9 i drzwi U1.3 ?
    Ktoś to roztrząsał? Czy po wtopieniu kilku godzin na dokładną analizę tekstu
    nie wychodzi przypadkiem, że właściwie nic się z tego nie da wyciągnąć, a
    jak już to dopiero po zrobieniu na max., za 53 tys.(dopłaty) wniosek ma
    szanse być zatwierdzony? - i dlatego "ta pani" to dostała?