    From: "Aleksander" <f...@f...fake>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Date: Tue, 21 Oct 2014 16:29:00 +0200

    > Ja, po pięciu latach mieszkania we własnym upragnionym domu, coraz częściej
    > dyskutuję z żoną możliwość powrotu do miasta.

    Ja po 6 latach mieszkania pod miastem (tylko chodzi tu o duże miasta,
    bo małych takie problemy nie występują - zwłaszcza u Adama Sz ;)- wróciłem
    do cywilizacji.... i nie żałuję :) Jest cudownie. Miasteczko pod Warszawą
    było fajne, jak dzieci były małe (0-5l)... ale jak zaczyna się szkoła,
    dodatkowe zajęcia. Dzieci chcą mieć kontakt z dziećmi ze szkoły, z "podwórka"
    ... chcą móc skoczyć do kolegi na klatce, czy klatkę obok... nie puszczę
    6 latka, aby łaził 2km do kolegi mieszkającego w domku w innej części
    Marek (miasteczko w którym pomieszkiwałem).

    Ale jak małe dzieci i niepracująca żona, to taka wieś to jeszcze ujdzie.
    Własna piaskownica i huśtawka... jakieś tam owoce i warzywka... OK.
    Ale teraz tam sobie jeździmy "na działkę" i to jest najlepsze ! :)
    Czyli co któryś weekend, może część wakacji... i tyle.

    A tu - cywilizacja, chodniki, równe asfaltowe alejki na rolki, czy rower...
    ... do metra 700m, do autobusu 200m - blisko wszędzie, szkoła 300m (po
    drodze ŻADNEJ ulicy) - internet 100Mbit za 39,90zł ... fajni sąsiedzi.
    No i BLISKO do pracy. Bez korków (tak dużych) - nie muszę się przebijać 2h
    przez mosty, bo akurat śnieg pierwszy spadł. Dzieci też zadowolone ! :)
    To najważniejsze.

    Pozdrawiam,
    Aleksander.