  • Data: 2014-10-21 22:33:37
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 października 2014 22:22:11 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Może dlatego głupi Amerykanie kupują sobie domek jak przechodzą na emeryturę?

    Oni zmieniaja czesto prace i sie przemieszczaja. Jakbym tak zyl to tez bym domu
    nie wybudowal. Na szczescie jak sam piszesz jestem farciarzem - buduje swoja
    firme od 15 lat na miejscu i zamierzam z niej zyc do konca zycia - dlatego
    zapuszczam korzenie w jednym miejscu i nie widze sensu sie przeprowadzac
    - tu mam rodzine, przyjaciol i znajomych - zmiana srodowiska mi zle robi :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.