  • Data: 2017-07-26 13:24:02
    Temat: Re: Dachówka, jak długo wytrzymuje?
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > No i nici z lansu na wsi :PPP
    Trzeba mieć nadzieję, że sytuacja się odwróci za jakiś czas ;)

    Nie bardzo mi się wierzy, że jest i będzie taniej dachówką vs blacho-dachówką. Akurat
    mam do pokrycia wiatę śmietnikową i znam ceny. W porównaniu z blachą zdecydowanie
    wyższe.

    Dwa podstawowe czynniki zwiększające cenę kryciem dachówką to:
    -ceny materiałów wykończeniowych - gąsiory, dachówki boczne, inne grzybki. O ile cena
    1 dachówki zwykłej, to 3zł, to dachówki bocznej 26zł - mimo, że różnica jest tylko w
    doklejeniu tego bocznego elementu. Robią grube tysiące na tym.
    -docinki. Majstry 'raczej' nie bawią się odzysk dociętej już dachówki, biorą nową i
    tną, resztka fruu z dachu na kupę przy domu.

    Oczywiście majster też zaśpiewa inną ceną, jak mu powiesz blacha vs dachówka.

    pzdr
    Bogdan