  • Data: 2017-07-26 13:52:07
    Temat: Re: Dachówka, jak długo wytrzymuje?
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Wiarę każdy ma swoją, ceny też. Teściu jest budowlańcem i skoro twierdzi,
    > że dachówką go wyniesie taniej, to nie mam podstaw mu nie wierzyć.
    > Ale to może tylko u niego, lokalnie albo wojewódzko, nie moja branża.
    > L.

    Na pewno te ceny się zblizają ku sobie (dachówka i blacha) - oczywiście porównując z
    sensem - tania dachówka vs tania blacha. I można samemu też 'wysterować' niższą
    ostateczną ceną właśnie poprzez uniknięcie drogich bajerów. Np. mając dach dwuspadowy
    - zamiast dachówek bocznych - obrobić blachą, etc.

    pzdr
    Bogdan