  • Data: 2015-01-29 11:43:17
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 29 stycznia 2015 10:36:46 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > No właśnie ministrowie naszego państwa są podsłuchiwani, a co robi wprost?
    > Skupia się na tym co kto jadł i co po pijaku gadał, a inne media to
    > podchwytują! Gdy tymczasem najważniejsze to ustalić kto i na czyje zlecenie
    > to robił, dlaczego nie zadziałał procedury bezpieczeństwa i czy obcy wywiad
    > maczał w tym palce.

    Troche mnie cycki opadły - znaczy niewazne ze belka dogadal sie z sienkiewiczem w
    sprawie ustawy bankowej aby przed wyborami sypnac kasy polaczkom (przestepstwo), deal
    zostal zrealizowany (wywalili rostowskiego), i tym podobne mafine klimaty. Temat
    zamykamy, nie rozliczamy, mamy w d bo wyborcza (itp) przekierowala temat na: kto
    nagrywał. A poniewaz sie tego wykryc najwyrazniej nie dało to ogłaszamy koniec
    afery...

    Ergie - oswiadczam ci ze nie najwazniejsze , choc tez ważne, jest kto nagrywał -
    tylko co powiedział, i co jest na nieopublikowanych tasmach. Bo ten kto ma tasmy ma
    haki i moze w sposów mafijny załatwiac pod siebie ustawy itp.

    > To są drobiazgi. Ktoś wziął w łapę i należy go wywalić koniec kropka. Ja

    a od jakiej kwoty zaczynają sie drobiazgi? A od ilu takich "drobiazgów" można
    powiedziec ze z systemu władzy funkcjonuje jedynie PR i nalezałoby ich pogonić (jak
    nie pozamykac)?

    > W gazecie szukasz faktów czy opinii? Ja szukam faktów a te GW podaje.

    no dobra , ty szukasz faktów. Ale to jest gazeta opiniotwórcza, i dla milionów
    wyborców jest zródłem wiedzy na kogo głosować. Jesli wobec tego manipulują faktami to
    ja protestuję, zwłaszcza jesli dostają panstwowe pieniądze.

    > Prawdziwą aferą to jest np. to że pani Kopacz znowu dała kasę górnikom a
    > wszyscy za to zapłacimy.

    prawdziwą aferą jest to ze nikt nie policzył czy te kopalnie trzeba miec, ile
    ewentualnie moznaby dopłacic (jesliby wyszło ze potrzebuejmy miec u siebie kopalnie
    dla niezaleznosci energetycznej). Jak zwykle pełny chaos: zamykamy, za 3 dni, nie
    zamykamy - za miesiac skonczy sie kasa na wypłaty to znów beda zamykac. Co za
    burdel...

    > Nie rozumiem Twojego zarzutu. Pendolino jest bez sensu i o tym GW pisała,
    > czy to znaczy że skoro jest bez sensu to już nie można napisać że jest
    > wygodne?

    eeee zaraz - pisała ze jest bez sensu, a jak rząd kupił to jechała z opinią ze jest
    świetnie? :-) I ty to tak łykasz?

    > Nie, po to by mieć materiał i wyciąć z niego wyrywki gdy komorowski "duka" i
    > je puścić w wiadomościach.

    Zapewne przed wyborami zaszkodziloby mu znacznie gdyby to puscili na zywo. No to
    telewizje o niego zadbały, on zadba o telewizje -a ty sie cieszysz ze w cywilizowanym
    kraju zyjesz.

    > Ale jakiej polityki? Wprowadzenie obowiązku publikowania raportów i
    > ujawnienie danych KNF by ten wiedział co się dzieje z oszczędnościami
    > Polaków i czy są zagrożone nazywasz polityką?

    Centralnie sterowane medialne ataki na własciwie polską jedyną instytucje bankową
    nazywam polityką.

    > Ani kasy nie zostały zlikwidowane, ani upaństwowione, ani nie dostały zakazy
    > finansowania takich albo innych organizacji. Jedyne co dostały to nakaz
    > prowadzenia sprawozdań i odkładania składek na fundusz gwarancyjny.

    Co, w połączeniu z atakiem medialnym, spowoduje zmniejszenie konkurencyjnosci wobec
    banków zachodnich. I zrobilismy to własnym polski recami, normalnie jak za zaborów,
    cudownie :)

    > Nie wiem, z tego tekstu nie wynika czy podali że w ogóle nie mają
    > zagrożonych kredytów czy ich liczbę zaniżyli, czy może zaniżyli ich wartość.
    > Wynika natomiast że sprawdzenie tamtych kredytów wystarczyło by obalić ich
    > raport.

    bo wyszło 64% zamiast 0,004promila

    > Skąd masz informację że kredyty do sprawdzenia powinny być losowane a nie
    > były?

    ty krurfa chyba zartujesz - w budowlance tez stosujesz podobne metody: panie
    inwestorze wielokrotnie przebadałem ten sam gwóżdz zatem wszyskie pozostałe są dobre.

    Dlaczego do skoków dopuszczasz zastosowanie metody badania której z powodu
    niewiarygodnosci nie zastosowałbys na budowie?

    > - dostaję zapytanie od nadzoru i odpowiadam że _wszystkie_ moje cegły są ok

    odpowiadzasz ze jedna pierylionowa miała wade

    > - nadzór zleca badanie firmie zewnętrznej podpowiadając jej klienci się
    > skarżyli na partię wyprodukowaną 11.11 to ją sprawdźcie

    a audyt mówi ze ma 64% braków. I leżysz, bankrutem jestes.
    Mozemy dac temu spokój - jakos wymiekam, obrona takiego "niezależnego" audytu to jest
    poza granicą mozliwosci mojego pojecia.

    > No to zapomnij na chwilę o tym kto rządzi i skup się na meritum i napisz co
    > jest złego (dla klientów skoków) w tym że skoki dostały obowiązek

    ano sam pisałes na poczatku - inne, gorsze oprocentowanie.

    b.