  • Data: 2023-07-18 18:52:36
    Temat: Re: Darmowy prad z fotowoltaiki
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/07/2023 13:50, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    wykształcenie, szczepionki, dopłacało do przedszkola. A drugi na stare lata chcesz
    korzystać z tego na co inni całe życie się zrzucali. W międzyczasie jak cie tu nie ma
    chcesz nam wybierać politykowi. Wypierdalaj.
    > Nie dozyjesz bo tam jak będziesz szedł na emeryturę to w wieku ustawowym majac 72
    lata.

    tutaj wiek emerytalny to nie 72 lata głupku, a nawet jeśli to w 2027 do
    oficjalnej emerytury jeszcze będę miał daleko, z resztą i tak na nią nie
    liczę, bo nie byłem ubekiem jak ty

    U nas wtedy PiS będzie się zastanawiał czy podniesc do 61 i 66.

    będzie się zastanawiał jak was wyruchać żebyś jeszcze był z tego zadowolony

    Wymysliłes sobie ze będę pracował do pięćdziesiątki.

    kiedy? zacytuj

    Przyjeździe rowiesnicy co wybrali emigrację zarobkowa.

    przy czym?

    Nie kupisz zadnego mieszkania bo nie dozyjesz w zachodnim dobrobycie
    emerytury.

    ważne że ubekom dali wcześniejszą to możesz szaleć na swojej hulajnodze

    A jak cudem bys dozył to za 5% większa będziesz pracował rok dłużej a
    potem jeszcze rok dłużej.

    i tak robisz do dzisiaj