    From: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Demontaz lacznika rynny
    Date: Mon, 26 Apr 2010 06:42:50 -0700 (PDT)

    > O ile dobrze pamietam to rynny zaczely przeciekac gdzies tak po
    > 5-ciu czy 6-ciu latach od zamontowania.

    Nie chcę być złym prorokiem, ale wygląda mi to na początek twoich
    kłopotów z przeciekaniem....
    Ja wpisałem w googlach "gamrat rynny gwarancja" i mi wyskoczyło:
    "...Rynny Gamrat są odporne na większość środków chemicznych nawet w
    dużych stężeniach, w tym na kwaśne deszcze, ptasie odchody i wszystkie
    zanieczyszczenia atmosferyczne. Czas użytkowania two-rzywa, z którego
    wykonane są rynny określany jest na 50-60 lat. Rynny Gamrat posiadają
    10 letnią gwarancję, jedną z najdłuższych na rynku..."
    Może czas zwrócić się do producenta, dlaczego te rynny nie spełniają
    swojej funkcji, albo już teraz (tak na wszelki wypadek) rozejrzeć się
    za innym systemem?
    ... bynajmniej nie mówię o PCV... :(
    IP